Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#260676
Hej Alle,

jeg skal have skiftet min defekte TV ud, og har kigget på dette TV fra SONY 43XE8005BAE, men er lidt usikker på om det er det bedste køb i 5.000 klassen til 40/43".

Hvad ville i selv købe inde for de rammer?

På forhånd tak :)
#260750
Hej.

Det var meningen, at jeg ved det kommende januar-udsalg 2018 muligvis ville købe et lille TV på ca. 40 tommer, en spillekonsol og rat og pedaler. Jeg blev dog nødt til at bruge pengene på noget andet.

Men da jeg regnede med at skulle købe et nyt Tv på ca. 40 tommer, læste jeg om TV med HD Ready og med Full HD fra en producent. Jeg tror, at det var Sony. Alle disse TV har HDR. Der er jo nok ikke tale om super god HDR, men det, som jeg som privatperson kalder HDR Light. Det vil sige HDR, der ikke er optimal.

Jeg skrev mange spørgsmål til producenten om de TV, der havde FUll HD og HDR. Det var ikke alle spørgsmålene, som de kunne svare på.

Hvis jeg skulle købe et Tv på ca. 40 tommer, ville jeg kigge på Sonys Full HD TV med HDR.

Kærlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et 40 tommers Full HD TV
#260752
Hvis du skal have en PC tilknyttet så er det jo perfekt. Der er en Test af Panasonic’en her på siden (den er også under købsanbefalinger) ud over et flot billede får du også et meget lækkert design - og så vil jeg anbefale at tage i en butik og se billedet - og er du nede i 40” så er der bare ikke særligt mange “super lækre” alternativer, bortset fra Pana’en (som også bliver produceret helt op til 65”)