Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dalgaard87
#260640
Kører a1 med samme styresystem (eller hvad vi kalder det) som xe8505? For det købte jeg for en måned siden og returnerede det efter en uge, det var simpelthen helt hen i vejret at et tv i 2017 var så langsomt i smart delen. Jeg ville ende med at kaste noget i skærmen, grundet hvor sløvt det var. Og derfor skyndte jeg mig at returnere det tilbage.

Men a1 modellen er virkelig flot, men hvis det er ligeså langsomt, så holder det ikke hos mig i hvert fald.
Af Beckham
#260642
Nu er det ikke for at anfægte dine betragtninger Dalgaard87, men tror det er meget forskelligt hvad man kan accepterer i forhold til den slags. Jeg har selv et 2017 Sony tv og ja, Android er da bestemt ikke verdens hurtigste system, men personligt synes jeg nu det kører ganske ok. I hvert fald fint nok til mine behov og bestemt ikke grund til at fravælge tv'et. Men igen...det er bare mine personlige betragtninger.
Af Dalgaard87
#260646
Altså når jeg skulle op eller ned i volume, så ændrede lyden sig op eller ned, men selve "volume baren" viste sig først på skærmen 15-20sekunder efter at jeg var færdig med at skrue op eller ned. Og ja jeg tog tid på det :)
Det var jeg simpelthen så utilfreds med, og når man trykkede Netflix knap eller home knap, så kunne der nemt gå op til 3-5 sekunder før tvet reagerede og skiftede til det jeg ville.

Det er ærgerligt for tvet var lækkert, og det nye A1 er suverænt flot at se på. Men jeg vil bare ikke købe det, hvis det er ligeså langsomt. Og jeg kom fra et gammelt lg smart tv jeg købte i 2013,og der var ingen af de problemer
Af Toranaga
#260655
lennon skrev:Skal den vægmonteres, så synes jeg altså ikke Sonyen er specielt velegnet . .
Og skal den stå på TV bord er Sony'en da helt ubrugelig IMO da den tilter bagover. Helt gak lavet. :s
Af Toranaga
#260656
Coolsmarti skrev:Synes godt nok ikke at det er pæne ting som folk fortæller om Android TV. Trist, det har ellers potentiale.
Køb Nvidia Shield. Det spiller max :)
Af Coolsmarti
#260660
Så A1 egner sig hverken til vægmontering eller stående ... Ved sgu heller ikke lige hvad de har tænkt på :-)
Senest rettet af Coolsmarti 10. nov 2017, 16:56, rettet i alt 1 gang.