Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af volkan
#260602
Hej flatpannels.

Skal til at købe en soundbar til min Sony xe9005. Jeg har budget på omkring 3000 kr.

Jeg har set denne her til single day i Elgiganten. Philips 2.1 soundbarsystem HTL3110B .

Havde også denne her i tankerne. Men det er kun hvis der bliver tilbud til Black friday.

https://www.dustinhome.dk/product/50110 ... gK8k_D_BwE

I må gerne anbefale andre hvis det er.
Af KimHansenDK
#260613
Jeg ville kigge på en Canton DM75. Den spiller utrolig godt, og har desuden en god bas, uden at man behøver at tilslutte en subwoofer (kan dog tilsluttes). Den har en meget varm og detaljeret lyd med en virkelig god dialog. Lyden spredes ikke super meget, men den er stadig meget dynamisk og indlevende. Til prisen synes jeg ikke, at man kan få noget bedre på nuværende tidspunkt. Det afhænger selvfølgelig af, om du vil hænge den på væggen. Dette ikke er muligt med Canton DM75, da der her er tale om en soundbase, der stilles på TV møblet.
Af volkan
#260614
KimHansenDK skrev:Jeg ville kigge på en Canton DM75. Den spiller utrolig godt, og har desuden en god bas, uden at man behøver at tilslutte en subwoofer (kan dog tilsluttes). Den har en meget varm og detaljeret lyd med en virkelig god dialog. Lyden spredes ikke super meget, men den er stadig meget dynamisk og indlevende. Til prisen synes jeg ikke, at man kan få noget bedre på nuværende tidspunkt. Det afhænger selvfølgelig af, om du vil hænge den på væggen. Dette ikke er muligt med Canton DM75, da der her er tale om en soundbase, der stilles på TV møblet.

Det skal hænge på væggen da jeg har et barn der konstant kravler op på tv bordet :D