Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#260305
barslund69 skrev: Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris
I hvilken anledning? :o
--
trådstarter, du kan jo også helgardere ;) uden dog at være bekendt med Komplet's nærmere regler, men burde være muligt at købe det d.d., og så anmode om at de venter med leveringen og først lader leveringen effektuere efter fx d.24/11. (burde være muligt)
#260311
Volkan:

OSS, produkthjælp og retur, returret.

---
Vi har forlænget Fri Retur, så du kan bytte julegaven frem til d. 15 januar 2018. Gælder for varer købt efter d. 1 nov.

Forlænget Fri Retur gælder for alle privatpersoner og har de samme betingelser som den almindelige fortrydelsesret på 14 dage med følgende undtagelser:

Computere, der specielt er monteret for kunden (Komplett-PC)
Produkter købt med abonnement (Mobiltelefon, Netpad, GPS m/ Simkort)
Personlige hygiejneartikler, der er taget i brug eller har en brudt forsegling
Ved køb af digitale produkter (lyd-, videooptagelser, programmer, spil købt som download, wordfiler, pdf-filer o.l.)
For at benytte dig af Fri Retur log in på Min Side og registrer det produkt du ønsker at returnere. Retursagen være meldt til Komplett.dk senest 15 januar 2018.
#260314
Hviid Gruppen skrev:
barslund69 skrev: Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris
I hvilken anledning? :o
--
trådstarter, du kan jo også helgardere ;) uden dog at være bekendt med Komplet's nærmere regler, men burde være muligt at købe det d.d., og så anmode om at de venter med leveringen og først lader leveringen effektuere efter fx d.24/11. (burde være muligt)
Power kørte for nogle uger siden mega tilbud spar 10000kr i en uge eller så længe lager haves :) Så slog til med det samme
#260328
Hviid Gruppen skrev:
barslund69 skrev: Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris
I hvilken anledning? :o
--
trådstarter, du kan jo også helgardere ;) uden dog at være bekendt med Komplet's nærmere regler, men burde være muligt at købe det d.d., og så anmode om at de venter med leveringen og først lader leveringen effektuere efter fx d.24/11. (burde være muligt)
Har modtaget mail at min ordre er på vej så tror ikke jeg kan desværre nå det. Ellers må den være vente derhjemme til Black friday.
#260358
@volkan
20% rabat er som sådan meget almindeligt på en vare med det beløb der. Men priserne er jo i forvejen presset utroligt meget, på specielt elektronik - og butikkerne har utroligt lave avancer på mærkevarer.
Om det TV'et bliver billigere til Black Friday er et gambel. Flere butikker plejer at køre linjerabatter denne dag, f.eks. 20% på alle Sony TV. Det er nok mere sansynligt end at det lige er den model der, som kommer på bud :-)

Men hvis du har bestilt det, som det lyder til, ville jeg bare tage det i brug og så lukke øjnene Black Friday ;-) Der er trods alt stadig over to uger til.
#260411
Køb dit tv i Sony center Danmark. Det der er så dejligt ved dem er man kan prutte om prisen, det er de mere end villige til :-) har fået en del produkter under ''pricerunner'' priserne. Så dvs. de slår gerne power og Elgiganten og komplett osv. :-)
Kan ikke betale sig og købe sony produkter andre steder efter min mening.
#260420
Har også handlet flere gange med Sony centeret her i Aalborg og fået en bedre pris. Desværre kunne de ikke give samme pris som power havde den uge med deres vilde tilbud på 10000kr under pris på mit 75xe9005 så det blev power denne gang