Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#260266
Hej alle sammen!

Der er tilbud på 20% på Sony tv'er i komplette. Jeg overvejer stærkt at købe det nu men tænker om det kan blive billigere til Black friday? Nu er det heller ikke sikkert om der vil blive tilbud på Sony 65 xe9005 til Black friday så er mega meget i tvivl.

Hvad synes i jeg burde gøre?? Håber I kan hjælpe!!
#260268
Vil sige det samme....hvis du synes det er en god pris, så køb. Ja, den kan risikere at blive endnu billigere på Black Friday, men kan også sagtens være at der ikke sker noget lige på den model. Sidste år var der ikke nogle voldsomme prisfald på Sony's topmodeller på BF såvidt jeg husker. I hvert fald ikke på XD93.
#260270
Det er jo svært at sige om det kommer på tilbud under black fridag. Du kan købe det her til omkring 12k. Det er billigt nok for et rigtig godt tv.
Har du is i maven venter du og håber på et endnu bedre tilbud på black men ville nok selv springe på nu.
Kommer vel også an på hvor meget man vil have det tv.
Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris
#260276
Beckham skrev:Vil sige det samme....hvis du synes det er en god pris, så køb. Ja, den kan risikere at blive endnu billigere på Black Friday, men kan også sagtens være at der ikke sker noget lige på den model. Sidste år var der ikke nogle voldsomme prisfald på Sony's topmodeller på BF såvidt jeg husker. I hvert fald ikke på XD93.
Det var der på ZD9, med 10k på 65".
#260280
Ja det er jo allerede sat noget ned til de 12400 så om det går længere ned er svært at sige.
Kan også være det er andre modeller der går ned til black og ikke lige det her.
#260282
Altså jeg har ventet længe på at købe Sony xe9005. Jeg ventede bare på at der vil komme et godt tilbud. Jeg skulle rigtig vente til Black friday men så læste jeg en af de andre som skrev på forummet at der er tilbud komplett hjemmeside. Kan ikke forstille mig at det vil gå længere ned til Black friday og som sagt så er det heller ikke sikker om det tv overhovedet kommer på tilbud.
#260283
Hvis du er sikker på,at det er TV’et du vil ha - så tror jeg det er nu . Hvis den kommer i spil på BF, så gætter jeg på,at prisen kun vil være marginalt bedre end Komplett’s . Men kun et gæt . Du er med på,at den ikke har DV ?
#260284
lennon skrev:Hvis du er sikker på,at det er TV’et du vil ha - så tror jeg det er nu . Hvis den kommer i spil på BF, så gætter jeg på,at prisen kun vil være marginalt bedre end Komplett’s . Men kun et gæt . Du er med på,at den ikke har DV ?
Jeg tror også jeg køber den.
Ja ved godt den ikke har DV. ?