Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259828
Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.
Af lennon
#259829
Torben Rasmussen skrev:Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.
Fik du færten af hvad der var tilbage/udsolgt af 65” OLED ( LG wallpaper og Sony feks ) ?
Af Coolsmarti
#259832
lennon skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.
Fik du færten af hvad der var tilbage/udsolgt af 65” OLED ( LG wallpaper og Sony feks ) ?
Alle tilbuds-OLED i Power i Lyngby er udsolgt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259834
lennon skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.
Fik du færten af hvad der var tilbage/udsolgt af 65” OLED ( LG wallpaper og Sony feks ) ?
Det var Power der havde de tilbud. Jeg var i ElG. Men W7 var væk inden kundenr 400.
Af Ludo
#259840
B7 er stadig på tilbud til 9.777 i Elgiganten i Gentofte. Jeg har lige været derude. Levering medio november.
Af lennon
#259856
Torben Rasmussen skrev:
lennon skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det var kun i Lyngby/Gentofte at priskrigen var gældende. Nappede et B7 til min bror i ElGiganten. Der var ikke en sjæl derude kl 12.
Fik du færten af hvad der var tilbage/udsolgt af 65” OLED ( LG wallpaper og Sony feks ) ?
Det var Power der havde de tilbud. Jeg var i ElG. Men W7 var væk inden kundenr 400.
Tak for info . Er sgu lidt i syv sind . Var egentligt indstillet på at købe 65” OLED omkring Black Friday eller i forbindelse m et godt tilbud . Men jeg er også lidt spændt på hvad 2018 modellerne har at byde på . Jeg forventer ikke kvantespring på hverken teknologi eller pris. Men det bliver jo en helt ny panelgeneration . Og derfor kan man måske håbe på flere og billigere varianter af LG’s wallpaper design . . ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259857
Jeg håber også lidt på billigere og flere wallpaper-modeller. Så jeg tror også jeg holder vejret indtil vi har været på CES.
Af Angel
#259860
Et wallpaper som monitor med en minimalistisk boks uden tuner osv. og jeg er 100% solgt. Det burde også holde omkostningerne nede. Venter også spændt på CES 2018. Vil ikke betale for en fancy soundbar og alt muligt andet, da jeg har Devialet Phantom Gold i stereo som anlæg og har planer om at gå over til Apple TV 4K for at holde det helt simpelt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#259862
Det er også soundbar’en i W7, der afholdt mig fra at tage en tur i køen hos Power. Jeg har en soundbar i forvejen og kan ikke se nogen måde at få gemt LGs væk på.
Af Coolsmarti
#259870
Torben Rasmussen skrev:Det er også soundbar’en i W7, der afholdt mig fra at tage en tur i køen hos Power. Jeg har en soundbar i forvejen og kan ikke se nogen måde at få gemt LGs væk på.
Ved ikke om du kender dem, men Linus fra LinusTechTips på Youtube har forsøgt at skjule soundbaren da de ville lave et vindue ud af det .... Ja, de får produkterne gratis af LG :-)
https://www.youtube.com/watch?v=2X-KnA_ASBk
Af Angel
#259880
Jeg havde også overvejet W7 og skjule soundbaren elegant, men tanken om at man betaler prisen for det ekstra tilbehør tiltaler mig ikke. Og så er det bare spild elektronik, hvis man alligevel ikke bruger den.
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 192