Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Plaschke
#259503
magnusant skrev:Ja, jeg oplever stadig det samme problem.
Ser også på den tråden hos avforums at nogle oplever at problemerne er væk, mens andre stadig slider.
Ser måske ud til at være noget i forhold til hvor man bor/isp - altså noget med hvilke servere man forbindes til hos netflix...
Hvordan ser det ud med stabiliteten for tiden? Har du stadig problemer? Og kører du kablet eller WIFI? Jeg synes nemlig kun mit C7 kører dårligt med WIFI og perfekt med kabel.
Af rootjmo
#259509
Hej,

Da jeg overvejer at skifte mit gamle Samsung 8005b ud med et OLED65B7V ville jeg lige høre om der er nogle af jer som har købt der har fået det til at fungere med Sonos PlayBar?
#259510
Tænker du på volumenkontrol? Hos Sonos har spørgsmålet været vendt før:
https://en.community.sonos.com/home-the ... 00-6487430
This is for the EF9500 series but is the first thing that comes up on Google. I'm posting here to save others the frustration and tech support calls I suffered.

I finally got it to work using a collection of Internet tips and customer support clues on my EF9500 hooked up to a Sonos playbar/ 5.1 system.

Part 1:
1) click the home button on your magic remote and scroll along the bottom (where Netflix, etc is) until you get to a purple icon "device connector"
2) select soundbar and pick the Phillips brand and select remote type 4
3) Select done

Part 2:
1) Open the Sonos app on your iPad or phone
2) select the gear icon "settings"
3) select the room your system is in
4) select TV setup and control
5) select remote control set up and follow the prompts using your "Phillips" magic remote

You are done!
Og en anden skriver
I had issue to follow the instructions when configuring the OLED55B6V, but then I discovered that you need to have the SONOS app on your Ipdad active to detect the remote AT THE SAME TIME you are setting it up on your TV

This worked (with my swedish setup TV even though I copied and pasted in english below).

1. Add Philips soundbar and remote #4 in the the device connector screen.
2. The TV will then load the remote settings and show three "virtual remote buttons" on the screen (Power, Volume + and Mute). Don’t close his screen.
3. => OPEN THE SONOS APP (e.g. on your Ipad), at the same time as you have virtual remote buttons screen open on your TV
4. SONOS App: Select settings / room / TV setup & control
5. SONOS App: Select remote control setup / replace current remote
6. You will be asked to click the "Volume +" button on your remote. USING YOUR LG MAGIC REMOTE click the "Volume +" icon on the TV screen (do not click the actual "Volume +" button on the remote). If you're successful, the Sonos app will say that it recognized the remote.
Af Mosvad
#259624
Hej,

Synes ikke at kunne finde et entydigt svar på muligheden for at hænge LGB7 op på væggen i forhold til de bagud rettede kabler. Er der nogle der har måtte opgive?
Jeg spørger fordi jeg overvejer at købe et, til erstatning for mit nuværende tv. Det hænger på et meget fladt beslag, og vil egentligt helst undgå at købe nyt og lave nye huller i væggen, da jeg synes det er super fedt at have det hængende så tæt på væggen. Tror vi snakker i omegnen af 1-1,5 cm. Et beslag der er solgt i bilka for mange år tilbage, ved ikke om det stadig eksistere på markedet.
Af MojoDK
#259625
Jeg har hængt mit 65B7V op på væggen med et beslag på ca. 1cm - jeg har ikke noget problem med HDMI kablerne. Tror faktisk også det er muligt at sætte et optisk kabel i, men her vil jeg ikke lægge hoved på blokken, da lys-leder ikke er så glade for "knæk".
Af Kewin
#259670
Rasmus Larsen skrev:Jeg bemærker, at den ift. den firmware med Dolby TrueHD og Technicolor hedder .10 i stedet for .06 til sidst. Jeg vil tro, at den den har alt det fra 06 + "To improve Store mode OLED after image issue in Europe".
Det lagde jeg også mærke til, men burde det så ikke være nævnt i Release History eller sådan noget?

Ellers må jeg hjem og tjekke om der er Technicolor på mit B7 efter updaten, for så er det vel som det skal være :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14