Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af magnusant
#258822
Torben Rasmussen skrev:På B-modellen mangler "Info"-knappen desværre på fjernbetjeningen, så du kan ikke åbne information om bitrate på Netflix.

Jeg har også under vore tests oplevet varierende held med Netflix, og oplever det også på mit eget TV (som dog er fra Sony) og det kan være ret frustrerende, at sidde med 80 Mbit/s på mobilen, men kun 3 i Netflix. På mit ATV kan jeg dog godt replikere drop i hastighed via eks. Netspeed-testen, så jeg er mere tilbøjelig til at give netværket skylden (selvom alle andre enheder ikke oplever samme drop). Det er en interessant tråd du linker til. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har haft adskillige minutters tålmodighed til at vente på at bitraten låser i 2160p - jeg lukker lortet hvis det ikke sker inden for 1 minut - så det er muligt, at det ville være lettere, at give Netflix skylden hvis jeg kunne se, at hastigheden kom op efter et stykke tid.
Ja det aner mig det ikke kun er på LG, ud i fra den tråden jeg linket til (har ikke læst hele). Det lyder også som du bekræfter med din historie fra Sony.

Som med dig, lukker jeg også indenfor kort tid hvis jeg kan se kvaliteten ikke kommer op. Har prøvet et par minutter, uden at det hjalp ret meget.
I går, efter jeg skrev her, blev den siddende og gav mig lort efter lort. Jeg slukket helt for TV, og tog stikket ud for at den skulle genstarte. Den næste 1,5 time var det fantastisk forbindelse, og glæde i stuen :)
Af aalb1970
#258833
magnusant skrev:
Jeg købte 557BV i mandags, og har også til tider store problemer med netflix.

Ind imellem fungerer det strålende, billedet er simpelthen out of this world, med dolby vision.
Men nogle gange går der lang tid med loading, og billedet ligner lort (sikkert 240p).

Man kan jo desværre ikke se hvad for en opløsning den kører i... eller har jeg misset noget?
Oplever du stadig problemer med streamingkvaliteten? Netflix har kørt uden problemer her siden slutningen af sidste uge. Der opnås fuld 2160p 15,26 mbps bitrate indenfor 1 minut.
Af magnusant
#259031
Ja, jeg oplever stadig det samme problem.
Ser også på den tråden hos avforums at nogle oplever at problemerne er væk, mens andre stadig slider.
Ser måske ud til at være noget i forhold til hvor man bor/isp - altså noget med hvilke servere man forbindes til hos netflix...
Af Kewin
#259142
Kaktus-burger skrev:Hvor er jeg egentlig glad for, at jeg valgte at punge lidt ekstra ud til fordel for B7 fremfor B6.
Samme her! Er glad for jeg med lidt besvær fik opgraderet mit B6V til et B7V når de (kun) spytter lækkerier ud til dette lækre TV :)
Af per.sylte
#259231
Vurderer innkjøp av 65" B7. Den blir evt min første OLED tv. Er innbrenning fremdeles et problem på OLED?
Hadde Samsung plasma med en svak innbrenning av premier league logo og det er rett irriterende når du først har lagt merke til at den er der.
#259245
Ja, det er muligt at fastbrænde stationære elementer på OLED. den fare forsvinder ikke. Hvis du bruger mere end 50% af tiden med samme logo et sted på skærmen, så vil jeg spå at det går galt.
Af Coolsmarti
#259258
Nogen der har testet det op imod en Plex server, og kan fortælle om det håndterer 4K med TrueHD lyd fejlfrit? Og derudover, er der egentlig mulighed for 1Gbit kablet forbindelse? Jeg måtte nemlig skuffende indse at mit 3 år gamle TV kun blev leveret med 100Mbit netkort.

Iøvrigt, er jeg den eneste som kan blive en anelse forarget over at folk gerne, endda med en del besvær, forsøger at returnere sit brugte TV, men så samtidigt kan man læse i en anden tråd at folk så også forventer et helt nyt med hvide strips omkring kassen når de køber et nyt?
Hvad skal butikkerne stille op med alle de TV som tydeligvis bliver returneret udover at sælge dem igen?

Det er jo mega dobbelt moralsk. Men igen, butikkerne kunne jo bare lade vær med at tilbyde returret, i hvert fald når det ikke drejer sig om fjernsalg. Det er de jo på ingen måde forpligtet til.
Af Gobbe
#259431
Er der oplysninger omkring fjernbetjeningerne til LG B7 og egentlig også E7 ?. Er det tale om traditionelt IR eller RF eller måske blue tooth ?.
PS. Kan man benytte en FB fra en E7 til en B7
#259485
Mig bekendt er det Bluetooth + IR (cursoren på skærmen er bluetooth - tænd/sluk knap er IR). LG sagde på CES, at de har skiftet Bluetooth-leverandør fra 2016 til 2017, så fjernbetjeningen virker vist ikke på tværs af generation. Imellem B7 og E7 vil jeg dog tro, at den virker. Jeg skal dog skynde mig at sige, at jeg ikke har bekræftet det.
Af Gobbe
#259497
Cursoren på skærmen kender jeg intet til men jeg er næsten sikker på at Betjeningen af TV'et IKKE er IR. Det virker nemlig som om at TV'et er ligeglad hvor man peger hen, så det tyder jo ikke på IR.
En sælger påstod at der var tale om et RF signal men sælgere siger jo så meget når de skal sælge og der er heller ikke så meget hjælp at hente når man læser spec. på TV'et. Derfor forsøgte jeg dette forum :-)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14