Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#258373
Grandahl skrev:Altså hvis det er 75” du går efter er sagen oplagt, tag den Mu 7005, den er glimrende til den pris og er et fint mellemklasse tv, Den er anmeldt her på siden.. PeterD hader Samsung og finder hver gang det dårligste han kan trække frem fra anmeldelser omkring Samsung..

Hvis du er åben for 65” er feltet mere åbent, det Q7 du har fået et tilbud på har samme panel som Q9 der er anmeldt her på siden, den er billedmæssigt helt på højde med Sony 9005 som også er nænvt.. Men skridtet op er naturligvis OLED.
Og du forsøger gang på gang at lovprise Samsung selvom du udmærket er klar over bagbelyste skærme levere et bedre billedoplevelse end Kantbelyste tv..og Samsung forsøger stadig at få styr påMicro Stutter også er MU en nedgradering på stort set alle parametre ift. deres KS serie. Er dette ikke vigtigt at fortælle? Og Rasmus skriver selv i anmeldelsen: "Vi havde håbet på mere".

Jeg gentager mig selv. Jeg hader ikke Samsung, men du ved godt jeg er træt af deres markedsføring og "Vores QLED" er bedre end OLED..

Forkert. Igen.

Igen taler de sig op med tomme ord for sandheden er at OLED ER bedre på nær lysstyrken..endda prismæssigt.

"Q9 der er anmeldt her på siden, den er billedmæssigt helt på højde med Sony 9005 som også er nænvt."...OK..

"This year’s Sony KD-49XE9005 felt pricey enough at £1500, and despite its many virtues, the Samsung 49Q7C isn’t £700 better than the Sony rival.

Som sædvanlig leverer Samsung et billede hvor de skruer op for farverne..så det ikke længere er naturligt.

"Sometimes, however, the colours are just a tad overdone. A too-perfect blue sky, traffic lights glowing red, unsubtle blocks of bright green leaves – there are times when the colours look inconsistent. This happens scene-by-scene, too, and can be distracting."

https://www.whathifi.com/samsung/qe49q7 ... bGpMJEZ.99

Du har kendt mig længe nok til at forstå at jeg ønsker at folk FÅR MEST MULIG FOR DERES KRONER og jeg er ked af at sige det. Det er ikke med QLED/LCD tv når du kan købe OLED til samme pris..

Det er en helt anden teknologi, som er bedre på ALLE parametre på nær lysniveauet.

Og så må du hellere til at parkere din Samsungservicevogn lidt længere væk (Du har før skrevet at du ser mange Samsungskærme hos kunderne, men aldrig andre mærker) for der ER altså mærker som leverer på et ligeså højt niveau som QLED til en billigere penge.
Af Grandahl
#258374
Du ser det du vel, og finder det frem i teksterne så det passer ind i dit eget hovet PeterD, det er ærgerligt.. Jeg gider ikke forsvare mig selv over for dig igen, da du alligevel altid fordrejer tingene..

Jeg tænker dog ikke ret mange herinde er uenige med dig i, at QLED ikke er på højde med OLED, det er jeg heller ikke.
Dog er du den eneste der har skrevet det 20 gange. Markedsføringen er også kreativ/misvisende.. Men det er jo stadig en rigtig god LCD skærm, hvis prisen kommer ned er den med i feltet af anbefalede TV, det er jo det det handler om.. Mest tv for pengene, det skriver du også nogle gange, men i dit tilfælde tror jeg ikke på dig altid.. Det er du for farvet til i din egen lille krig. Desværre
Af PeterD
#258375
Grandahl skrev:Du ser det du vel, og finder det frem i teksterne så det passer ind i dit eget hovet PeterD, det er ærgerligt.. Jeg gider ikke forsvare mig selv over for dig igen, da du alligevel altid fordrejer tingene..

Jeg tænker dog ikke ret mange herinde er uenige med dig i, at QLED ikke er på højde med OLED, det er jeg heller ikke.
Dog er du den eneste der har skrevet det 20 gange. Markedsføringen er også kreativ/misvisende.. Men det er jo stadig en rigtig god LCD skærm, hvis prisen kommer ned er den med i feltet af anbefalede TV, det er jo det det handler om.. Mest tv for pengene, det skriver du også nogle gange, men i dit tilfælde tror jeg ikke på dig altid.. Det er du for farvet til i din egen lille krig. Desværre
Hvis og hvis min røv er spids..

Ja og hvad så hvis OLED falder i pris så er den bedre..

Hver eneste indlæg putter du Samsung op på en pedistal og nægter at forholde dig til de problemer som de også har.

Hvad så hvis Sony eller Panasonic falder i pris!..Du må altså tage dine farvede briller af og prøve at være lidt mere med.

Hvis jeg vil have smidt bestemte mærker i nakken så går jeg i Power eller Elgiganten.

Jo Et Samsung LCD til samme pris end den på alle måder bedre OLED, det er flot.

Jeg vil ønske får det bedste til DERES hjem og ikke skal trækkes med kondensatorer eller andet bøvl når garantien udløber..

Jeg kan også bare være ligeglad og så se folk blive snydt i sælgernes og Samsung's Markedsføringskarrusel.

Det handler om hvor man får mest for pengene. Ikke i morgen men LIGE NU.

Men ok. Vi får nok ødelagt en tråd nu, fordi vi er uenige endnu engang. ;)
Af Grandahl
#258376
Igen fordrejer du, jeg skriver jo slet ikke det du siger der. Æv for det..

Ja off topic..