Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ptc
#257880
Hej i kloge hoveder
Jeg har ovenstående tv som "døde" i går, jeg har læst mig frem til at jeg på antallet af blink fra den røde knap kan informere en tekniker om hvad der er galt. Den blinker rødt 7 gange og på nettet var det iflg en youtube video det lange board til venstre på tv'et som skal skiftes.
Nogen der har oplevet tilsvarende, og som evt. har et overslag på hvad det kan koste - jeg er ret glad for billedkvaliteten på det, men gider ikke bruge en formue.
På forhånd tak
Af PeterD
#257883
ptc skrev:Hej i kloge hoveder
Jeg har ovenstående tv som "døde" i går, jeg har læst mig frem til at jeg på antallet af blink fra den røde knap kan informere en tekniker om hvad der er galt. Den blinker rødt 7 gange og på nettet var det iflg en youtube video det lange board til venstre på tv'et som skal skiftes.
Nogen der har oplevet tilsvarende, og som evt. har et overslag på hvad det kan koste - jeg er ret glad for billedkvaliteten på det, men gider ikke bruge en formue.
På forhånd tak
7 blinks: Driver SOS 2 SU / SD / SS Boards (SC floating voltage area)

Noget med et SC board der skal skiftes?

Der er forskellige firmaer som kigger på det hvis man slår op på nettet..

Et bud: http://www.servicecentergruppen.dk/Content/Default.aspx

Aner ikke om det er bluff..
Senest rettet af PeterD 2. okt 2017, 10:28, rettet i alt 1 gang.
Af KM65
#257886
Alene fejlfinding koster 700 kr. Dertil kommer ny reservedel + arbejdsløn. Så jeg købte ny med 5 års garanti + det år som Panasonic club giver.
Af PeterD
#257899
ptc skrev:PeterD - tak for linket, jeg prøver at spørge til pris
..prøv også at Google eller forhør dem, om de kender andre steder /deres konkurrenter.

Nogen gange er det rart hvis man kan få lavet sin elektronik og vent blot et par år så er det sikkert LG OLED der har problemer..

Elektronik er noget sårbart noget.