Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af güven.güven
#257424
Hej skal invistere i et nyt tv og har læst meget godt om Sonys ex900, men så fandt denne sag på restsalg http://m.pricerunner.dk/pl/2-3141160/TV ... ign-Priser
, hvilket ville i anbefale mig ?
Mit forbrug : sætte min bærebar til og se film, se fodbold og måske i ny og næ sætte min stationær computer til..(ønsker flydende billig som muligt)

Lige nu har jeg et Samsung smart tv , den er 3-4 år gammel det er den med 3D .. den er elendig til at se fodbold på :(

Mvh Güven
Af Beckham
#257426
Svært at sige...XE9005 og er en ny modelserie fra Sony, som jo først er kommet på banen i år. Det får dog rigtig meget ros rundt omkring. Egentlig burde XD9305 vel være et bedre tv, men samtidig er det også et ældre tv. Det er jo altid rart at få det nyeste af det nye..:-) Den er lidt svær synes jeg....måske du kan håbe på at nogle herinde har været ude i samme dilemma..:-)
Af Grandahl
#257445
Synes ikke det ser ud til at der er nogen på lager af 93?
Af PeterD
#257450
Grandahl skrev:Synes ikke det ser ud til at der er nogen på lager af 93?
Nej... :(

Det er noget forbandet PIS!!

XE90 burde der være, men underligt nok ikke Elgiganten..

Ærgeligt de ikke får de bedste varer hjem..
Af mhca
#257454
Har du egentlig set at Power har 55EX9005 til 7777 kr på køtilbud (også online) i denne uge?

Vil bare være sikker, når nu du er klar til at lægge 9000 kr for xd93.
/mhca
Af thg
#257472
Mht. forsikring vil jeg anbefale dig at kontakte dit normale forsikringsselskab og høre om de har en forsikring imod pludselig skade samt elektronikforsiking som jeg er sikker på er billigere end den som elektronikbutikkerne sælger og som dækker alt elektronik i husstanden og pludselig skade forsikringen dækker jo også alle andre pludselige skader du måtte lave (altså som ikke er elektronik), så det er jeg sikker på meget bedre kan betale sig :)