Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257380
Rasmus Larsen skrev:Vi har hørt tilbage fra Philips. De opfordrer til at købere retter henvendelse til kundeservice, hvis de oplever problemet.
Så det er en fejl? Mit buer også svagt. Er der nogen der har et der er helt lige?
#257389
Jeg har et LG 55C7 der også har et “knæk”, det er meget svagt og svært at se. De Oled tv jeg har set i butikkerne har alle haft et knæk/bue. Kan også læse på div. fora at det er et generelt problem.
#257410
centric skrev:
Rasmus Larsen skrev:Vi har hørt tilbage fra Philips. De opfordrer til at købere retter henvendelse til kundeservice, hvis de oplever problemet.
Så det er en fejl? Mit buer også svagt. Er der nogen der har et der er helt lige?
Philips mener, at det ikke skulle være et udbredt problem. De vil dog gerne tage dialogen med folk, som oplever det.

Det var alt, hvad vi fik at vide.
#257411
mer156 skrev:Jeg har et LG 55C7 der også har et “knæk”, det er meget svagt og svært at se. De Oled tv jeg har set i butikkerne har alle haft et knæk/bue. Kan også læse på div. fora at det er et generelt problem.
Vi så det også på sidste års LG E6 testeksemplar. Jeg ser det dog ikke umiddelbart på min E6 herhjemme.
#257419
Så er Android 7.0 på vej ud på Philips TV. Vi havde håbet, at opdateringen var kommet under testen, men tjek tabellen for at se, hvad der er på vej: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1506411116

Jeg kan tilføje, at HLG allerede var aktivt på 2017 Philips Android TV, da vi testede. Det er 2016-modellerne, der nu får tilføjet formatet.
#257432
Rasmus Larsen skrev:
mer156 skrev:Jeg har et LG 55C7 der også har et “knæk”, det er meget svagt og svært at se. De Oled tv jeg har set i butikkerne har alle haft et knæk/bue. Kan også læse på div. fora at det er et generelt problem.
Vi så det også på sidste års LG E6 testeksemplar. Jeg ser det dog ikke umiddelbart på min E6 herhjemme.
Min 65 E6 Buer også. Jeg har haft tekniker ude af 2 omgange med et nyt tv, alle 3 buer lige meget. Har haft et laaaaaaang dialog med LG om dette. Ligeledes har jeg været rundt omkring i forskellige butikker for at se om de også buer, alle jeg har set på buer, det er dog svære at se på en 55".
Min G6V har også samme fænomen.

En sjov ting til dem der har et der buer, prøv og se om det er buer når det har været tændt i nogle timer........ Så er det nemlig helt lige, eller helt fladt om i vil.
#257478
Tusind tak for den dybdegående test.
Jeg står selv og skal have ny 55' skærm og har efterhånden fået indsnævret feltet til denne skærm eller LG B7

Jeg skal bruge mit tv til Viaplay Sport, Netflix og PS4 pro
Det vil sige jeg vil have HDR der spiller og derfor valget er på OLED, pæne flydende billeder og lav input lag. (ingen krav til lyd)

Men, kan se at under jeres købsanbefalinger til spillekonsol, så fremgår POS9002 ikke på listen, men det gør B7.

Er der noget som jeg har overset, og derfor burde valget falde på B7 eller hvad er jeres synspunkt?

Situationen er, at jeg vil vente til det næste køtilbud hvor en af disse to fremgår og så hoppe til.... og har ikke den ene favoriseret over den anden.
#257480
Vi publicerer senere på ugen en test af LG B7. Derefter kan vi dele flere betragtninger og sammenligner imellem de to. Vi havde dem stående side-om-side under testen.

Mht. købsanbefalingerne, så arbejder vi på en ny teknisk løsning, som vi gør det nemmere for os at opdatere listen. Den er snart klar. Samtidig med udrulningen opdateres listen.
#257752
Tak for en god anmeldelse! Jeg har også netop erhvervet mig et POS9002 og har derfor kastet mig over kalibreringsindstillingerne fra anmeldelsen. De hjælper godt på billedet, men der er nogle indstillinger, som der ikke omtales i anmeldelsen:
Hvis jeg går ind under [All Settings > Picture > Advanced > Colour > Colour Control] har jeg Hue og Saturation menuer, hvor jeg i begge individuelt kan indstille Red, Yellow, Green, Cyan, Blue og Magenta på skalaer fra -15 til 15.

Som udgangspunkt står de alle på 0, så måske I fandt i anmeldelsen, at I fik det bedste resultat uden at ændre på Hue og Saturation?