Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255827
hej har nu samme problem som mange har haft med de skide tordenfluer i en skærm til 3500 !:(
så jeg har kontaktet asus om at den skal byttes da jeg mener det ikke er ok at det kan ske
de siger så at der skal mindst være 3 tordenfluer før de dækker det.
hvad er det dog for noget at sige, at der skal sidde 3 insekter i min skærm!
kontaktede dem igen og bad dem om at udøbe deres afvisning
så får jeg den her mail
"Hej Alexander,

Desværre så det sådan vores Garantibetingelser er. Denne fejl er ikke stor nok til at blive dækket af vores garanti og derfor er vi på nuværrende tidspunkt ikke i stand til at gøre noget i denne sag"

som man kan se har de selv skrevet i emailen at det er en fejl
er ikke selv sikker men skal en fejl ikke dækkes af reklamation ifølge lov?
#255835
BrianH skrev:Du må lige overbevise (evt. med tvang og/eller trusler) 2 fluer til, om at kravle ind i skærmen.
tænkte også selv det samme :p men på samme tid kan man sku da ikke sige at der skal sidde 3 insketer i en skærm, helt hul i hovedet.

over vejer at kontakte forbrugerklagenævnet hvis de ikke giver sig
Brugeravatar
Af bbplayer
#255839
alexander.eriksen skrev:skærmen er kun en måned gammel så der er stadig reklamation
Skal jeg forstå du har købt den hos Asus? Er de dækket af danske købelove?
#255840
bbplayer skrev:
alexander.eriksen skrev:skærmen er kun en måned gammel så der er stadig reklamation
Skal jeg forstå du har købt den hos Asus? Er de dækket af danske købelove?
den er ikke købt hos asus
Brugeravatar
Af bbplayer
#255841
alexander.eriksen skrev:
bbplayer skrev:
alexander.eriksen skrev:skærmen er kun en måned gammel så der er stadig reklamation
Skal jeg forstå du har købt den hos Asus? Er de dækket af danske købelove?
den er ikke købt hos asus
Så er du jo også tættere på den sag som var hos forbrugerklagenævnet, da det var hos forhandleren, du behøver ikke forholde dig til asus's garanti information, ikke ifølge den sag, dog var det jo rigtig mange flere, og nok en rigtig defekt i isolering, vil jeg mene :)

Som ellers sagt, vent lidt, vejret kan hurtigt lokke flere til, så går du til forhandleren og printer den sag ud som er henvist til og medbringer, så er du måske allerede tættere på en afklaring.
#255844
[/quote]
Så er du jo også tættere på den sag som var hos forbrugerklagenævnet, da det var hos forhandleren, du behøver ikke forholde dig til asus's garanti information, ikke ifølge den sag, dog var det jo rigtig mange flere, og nok en rigtig defekt i isolering, vil jeg mene :)

Som ellers sagt, vent lidt, vejret kan hurtigt lokke flere til, så går du til forhandleren og printer den sag ud som er henvist til og medbringer, så er du måske allerede tættere på en afklaring.[/quote]

næste gang der sol stiller jeg skærmen i vinduet hele dagen :D

eller på mandag ringer jeg til forbrugerklagenævnet så må jeg se hvad de siger

en ting er i hvertfald helt sikker jeg har ikke tænkt mig at bare finde mig i at der sidder et insekt i en skærm til 3500