Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255684
Jeg har nu været ude at kigge og tror jeg holder mig til en 65", da 75" bliver for dyrt, og det må også blive et OLED TV da det sorte er fantastisk!
Jeg havde godt nok kigget meget på Sony X9005/X9305 og deres ZD9, men jeg tror nu jeg prøvet et LG B7 som tråden også startede med at anbefale, som så også understøtter Dolby Vision, hvilket kun top modellerne fra Sony gør.
#255689
Nok også mit valg. Man skal jo huske, at jo større tvet bliver, jo større krav er der til, at kvaliteten er i orden, så selv om 75" er fedt, så er prisen det desværre også, hvis kvaliteten skal følge med størrelsen! :(

Hvis du har mulighed for en projektorløsning, ville jeg nu ikke forkaste den.
Det er det bedste, jeg nogensinde har gjort.
Der er et KÆMPE spring fra 65" til 100"+, men det kræver, du har mulighed for ret god mørkelægning...
#255820
Supergris skrev:Nok også mit valg. Man skal jo huske, at jo større tvet bliver, jo større krav er der til, at kvaliteten er i orden, så selv om 75" er fedt, så er prisen det desværre også, hvis kvaliteten skal følge med størrelsen! :(

Hvis du har mulighed for en projektorløsning, ville jeg nu ikke forkaste den.
Det er det bedste, jeg nogensinde har gjort.
Der er et KÆMPE spring fra 65" til 100"+, men det kræver, du har mulighed for ret god mørkelægning...
Projektor var også min første tanke, men da jeg har et ret dårligt loft tørre jeg ikke at hænge noget op i det også har jeg aftensolen direkte ind i stuen, så det kan være ret svært at mørklægge, selv med mørklægning gardiner som jeg har nu.
Så derfor blev det et tv i stedet :D
#255995
PeterD skrev:Billede

Er du tilfreds med købet?
Har ikke helt fået købt det endnu, da jeg lige skal finde en ledsagende blu-ray afspiller, men har besluttet mig at det bliver den skærm! :D

Er der nogle der kan forslå en god 4K blu-ray afspiller? Havde selv kigget på enten OPPO UDP-203 eller LGsUP970