Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af humber
#254101
Uden at være sikker så tror jeg at man lige skal undersøge hvor mange gear der køres med i de spil. Som jeg læser det så kan den G29 Shift kun klare 6 gear + bak ??
#255645
Uncharted 4 er stadig det spil jeg har været mest begejstret for på PS4, så Lost Legacy ryger nok også i kurven. Jeg er dog stadig i gang med både Tomb Raider og Last of us, som dog ikke helt kan matche Uncharted i spilmekanik.
Brugeravatar
Af Huleboer
#255647
Kaktus-burger skrev:
Rasmus Larsen skrev:
Kaktus-burger skrev:Logitech G29.
Tak for forslag. Ser lækkert ud og jeg har gode erfaringer med Logitech fra tidligere.

Giver det mening at give mere? Jeg tænker; får man reelt noget bedre for merinvesteringen ift. Logitechs produkt?
G29 er ubetinget det ypperste du finder til PS4 (og generelt). Eneste ulempe er, at gear-shift ikke medfølger længere. Den skal du købe separat, men den er ikke voldsom dyr. Den larmer måske også en anelse mere end forgængeren, G27.

ThrustMaster laver også en del fine modeller til en lavere pris.
Der er masser af rat og pedal sæt der er bedre end G29.
Der er to hovedvarianter inden for rat og det er om de kører med bælter eller med tandhjul. G29 kører med tandhjul og Thustmasters dyrere modeller (T300 go T500) kører med bælte.
Der kommer også et officielt Gran Turismo rat i forbindelse med det nye spil, men kan ikke huske hvem der laver det.

Når det er sagt så har jeg også selv valgt G29.
Ikke mindst fordi Elgiganten meget ofte har haft det på tilbud til 1499kr, og til den pris er det meget svært at argumententere for de andre alternativer, da de ofte starter på den dobbelte pris.
Brugeravatar
Af Huleboer
#255648
Torben Rasmussen skrev:Det kommer jo an på hvilken præference man har. Jeg har ikke motorik til både at race og holde styr på et manuelt gear.
Har du prøvet at spille med rat?

Med en controller har jeg _aldrig_ kunne hitte ud af at spille med manuelt gear, men siden jeg fik et godt rat og pedal sæt har jeg slet ikke brugt auto ;)
#255655
Jeg har ikke umiddelbart nogen måde at få et rat til at sidde nogen steder når jeg spiller i stuen, så jeg tror ikke det kommer til at ske. Der findes en masse - meget grimme - løsninger til at fiksere et rat og dem får jeg ikke ind i stuen. Jeg har ikke et "her putter vi alt det lort vi ikke gider se på til dagligt"-rum til at gemme sådan noget væk i og et dedikeret spille-rum får vi ikke i det hus vi har nu.
Brugeravatar
Af Huleboer
#255657
Jeg havde faktisk bygget min egen ramme af træ og bolte fra byggemarkedet. Tror jeg brugte 300kr på det i alt. Det var et hyggeligt lille projekt, men kunne også kun lade sig gøre fordi vi har et 48kvm stort skur/værksted hvor det kunne pakkes væk. Det er også der jeg tidligere har haft hjemmebio.
Men nu bygger vi ud og får et værelse mere, så nu får jeg et kombineret hjemmebio, gæsteværelse, spillebule inde i huset, så ejg opgraderer til den her, så jeg ikke skal slæbe det alt for langt væk når det ikke bruges.

https://tinyurl.com/y84qpvopfdJdmzzXnVYBoCgjMQAvD_BwE
#258163
Ved ikke lige om det er det rigtige sted jeg søger på svar.. Når jeg kører med HDMI 2.2 så kan jeg ikke lave det om på mit tv med HDMI UHD coler og kan ikke få HDR til at stå på automatisk på min ps4 pro, da den siger at jeg ikke har hdr på mit tv, men sætter jeg derimod mit HDMI i en anden port så det kommer til at hedde 1.4 så kan jeg godt på mit tv lave udgangen til at kører UHD coler og på min ps4 står den til automatisk HDR.. Får jeg bedre billede ved at køre 2.2 frem for at køre 1.4 når jeg bare spiller
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19