Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kennyiver
#255162
GMP skrev:
Rasmus Larsen skrev:Var der nogen af jer fra Aarhus-området, der fik handlet OLED hos Power / Elgiganten? :)
Ja, det blev til en 65” Sony A1 OLED til 28.888 i Power incl. kalibrering, som jeg ikke lige ved hvor brugbar/seriøs den er.
Du må meget gerne skrive lidt om hvad du synes om dit nye tv indtil videre? O_O
Af Beckham
#255323
Det er vel ikke helt utænkeligt. B6 nåede vel lige ned under de 20k, men i år der er jo noget mere konkurrence på OLED fronten.
Af Coolsmarti
#255324
Personligt afventer jeg også et prisfald til omkring 15000 kr. før jeg slår til. Der må komme nogen gode tilbud i slutningen af året, eller starten af næste år.

Kan huske jeg så C6 til 18888 kr., før det udgik (buet version)
Brugeravatar
Af bbplayer
#255327
Coolsmarti skrev:Personligt afventer jeg også et prisfald til omkring 15000 kr. før jeg slår til. Der må komme nogen gode tilbud i slutningen af året, eller starten af næste år.

Kan huske jeg så C6 til 18888 kr., før det udgik (buet version)
Det dejlige ved denne indstilling er man sparer en masse penge, for sker det ikke, så bruger man ikke pengene, og venter til nye skærme kommer og håber de falder, og så er man 2 år længere fremme og renterne på kontoen steg lidt, og man nød sin gamle skærm det længere og der kom nye teknologier.

Så det er den rette indstilling mens andre de har det nu, så har man da glæden over pengene på kontoen de næste måneder/år :)
Af Coolsmarti
#255328
Præcis. Og med det stigende antal producenter som er begyndt på OLED (Trods det er i bund og grund er et LG panel), så må der snart ske noget drastisk. :-)
Det sker lidt nu på CPU fronten i PC verdenen. AMD er kommet med på vognen igen, og Intel bliver snart nødt til at gøre noget ved deres priser ..

Og så mest fordi at det vil irritere mig at give 25000 kr. for et TV. Så ryger lidt af glæden ved det ..
... men kunne virkelig godt bruge HDR til min PS4 PRO.
Brugeravatar
Af bbplayer
#255329
Coolsmarti skrev: Og så mest fordi at det vil irritere mig at give 25000 kr. for et TV. Så ryger lidt af glæden ved det ..
... men kunne virkelig godt bruge HDR til min PS4 PRO.
Så gør som den anden skriver, køb Sony nu og så er du igang, dog ikke A1 :)
Af Scoring
#255349
Jeg troede egentlig det var blevet skrevet herinde, men nej.

Power har 20% på alle deres ikke annoncerede TV mandag, tirsdag og onsdag. Så hvis folk ikke havde opdaget det, har de lige et par timer endnu. Der er ret meget at spare på OLED.
Af Christianhave
#255370
Torben Rasmussen skrev:Det gælder kun på TV i butikkerne, som tilmed skal være på lager - dvs ikke bestillingsvarer.
Jeg købte sidste år et tv i Power med 20%. Tv'et var ikke på lager i butikken. Så blot for at præciser så burde man godt kunne bestille et tv i butik selvom det ikke er på lager i den pågældende butik. Det er formentlig et krav at tv'et i et eller andet omfang er på centrallager. Men man kan jo altid prøve. Det virker til at det er lykkedes folk at kæbe fx LG B7 OLED med 20% rabat.
Brugeravatar
Af bbplayer
#255373
Christianhave skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det gælder kun på TV i butikkerne, som tilmed skal være på lager - dvs ikke bestillingsvarer.
Jeg købte sidste år et tv i Power med 20%. Tv'et var ikke på lager i butikken. Så blot for at præciser så burde man godt kunne bestille et tv i butik selvom det ikke er på lager i den pågældende butik. Det er formentlig et krav at tv'et i et eller andet omfang er på centrallager. Men man kan jo altid prøve. Det virker til at det er lykkedes folk at kæbe fx LG B7 OLED med 20% rabat.
Det var da også en rigtig god pris på B7, var den sidste ikke 13.500? Så rigtigt tæt på sidste omgangs tilbud.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 192