29. jan 2013, 12:32
#180926
Fik lige en ret kedelig mail fra Sony:
Hej Frederik,Det kan da ikke være rigtigt at de bare efterlader os med et fejlbehæftet produkt?
Tak for din e-mail hvor du giver udtryk for din utilfredshed med håndteringen af din sag samt kvaliteten af dit TV.
Jeg er ansvarlig for Sonys serviceplatform her i Norden og kontakter dig da du har bedt vore medarbejdere om at eskalere sagen.
Jeg vil indledningsvist bekræfte at dit oprindelige tv blev sendt til service da vi ud fra fejlsøgningen ikke kunne afgøre hvorvidt der var tale om en fejl på produktet.
Vi har som tidligere oplyst været i tæt dialog med vores tv fabrik omkring din sag under hele forløbet.
Vore ingeniører på tv-fabrikken ønskede at fysisk inspicere dit oprindelige tv, hvilket var forbundet med en længere håndteringstid, hvorfor vi valgte at tilbyde dig at bytte tv’et således at du hurtigt kunne få glæde af dit nye Sony tv igen.
Da du i forbindelse med ibrugtagelsen af det nye tv også registrerede lignende symptomer var vi opmærksomme på at der muligvis ikke var tale om en fejl på produktet. Da det imidlertid ikke var muligt at afgøre hvorvidt der var tale om en fejl uden at fysisk undersøge produktet, valgte vi at lade vor service partner udføre en grundig undersøgelse af produktet. Undersøgelsen af dit nye tv har påvist at der ikke er tale om en fejl på produktet.
Som nævnt har vi i mellemtiden fået svar fra tv-ingeniørerne på vores fabrik som har afsluttet inspektionen af dit oprindelige tv og ligeledes har konstateret at der ikke var tale om en fejl på tv’et.
Da du har givet udtryk for at de nævnte knirkelyde er til gene for dig har vi som goodwill valgt at lægge lyddæmpende materiale i tv’et for at du skal få optimal glæde af dit tv.
Sony har som producent og garantiudsteder pligt til at sikre at eventuelle fejl og mangler udbedres i henhold til Sonys garantivilkår.
Da vore udførlige undersøgelser bekræfter at der hverken er tale om en fejl eller en mangel på dit tv, må jeg informere dig om at Sony til fulde har opfyldt garantiforpligtigelserne og derfor ikke kan imødekomme yderligere krav om servicering eller ombytning af dit tv.
Med venlig hilsen / Med vänliga hälsningar / Best Regards
Filip Lauridsen
Country Service Network Representative
Customer Service Europe