Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rkc
#254710
hej jeg har lige et spørgsmål angående ny skærm,
var egentlig opsat på en Oled skærm :p men det var min kone ikke da hun så prisen... den var enda på tilbud
har kigget på Sony 55"xe8505 6888,- og Panasonic 58"ex700 8999,-hvilken er bedst til alm tv og masser af sport eller er der andre som er bedre i prislejet
har læst begge test og er i tvivl.
Af PeterD
#254725
rkc skrev:det vil jeg gøre tak, vil jeg få meget bedre tv ved at købe SAMSUNG UE55KS7005
Nej og slet ikke til 10.500 Kr som Føtex har det på lager til..
Af rkc
#255025
Billigt OLED, men har købt et brugt kuro 5090 så nu har jeg fint billede og lidt ekstra tid til at finde det rigtige OLED
Af Beckham
#255026
Til sport ville jeg vælge Sony'en. Har selv købte en XE93 og den performer suverænt med f.eks. fodbold.
Af Kaktus-burger
#255030
rkc skrev:Billigt OLED, men har købt et brugt kuro 5090 så nu har jeg fint billede og lidt ekstra tid til at finde det rigtige OLED
Jeg håber, du fik den billigt. Personligt synes jeg, at tiden er ved at løbe fra den. Den er ikke lysstærk ift nuværende fladskærme, men det kan godt være, at det ikke er et problem i din stue.

Hvorfor sprang du ikke på en B6 til 10k?
Af rkc
#255046
jeg gav 1400,- for min kuro og jeg er ikke bange for at trække mine gardiner for hvis det er noget meget vigtigt.
Af PeterD
#255047
Beckham skrev:Til sport ville jeg vælge Sony'en. Har selv købte en XE93 og den performer suverænt med f.eks. fodbold.
Der er det det bedste man kan få.

Her kommer Panasonic og Samsung ikke tæt på. Punktum.
Af Pedersen.86
#255048
Jeg håber, du fik den billigt. Personligt synes jeg, at tiden er ved at løbe fra den. Den er ikke lysstærk ift nuværende fladskærme, men det kan godt være, at det ikke er et problem i din stue.
Til gengæld kan de håndtere bevægelse som nye fladskærme kun kan drømme om! Og er det ikke et eller andet sted det vigtigste? At skærmen kan vise levende billeder og ikke bare flotte stillbilleder som OLED...