Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#254829
Man bliver hurtigt overrasket over hvor stort Danmark er, og hvor få som kommer på disse sider, især når de lige har købt sådan et monstrum. 50 stk var til salg af C7 , og alle er udsolgt. og det er egentlig den eneste store tv skærm som allerede er udsolgt, flere af de andre normale er stadig på lager :)

OLED er bare fremtiden, så kan QLED gå hjem og sove.
Af lennon
#254841
Hanga skrev:Hvis jeg havde plads til et 65" var den Sony A1 godt nok fristende.
Ser frem til tilbud på 55".

Er der nogen der ved om man kan se et sted, hvor/hvornår power åbner butikker? Der må være en på trapperne i Herning da de har søgt medarbejdere i et stykke tid.
Hvor der er vilje, er der væg !
Af GMP
#254846
Rasmus Larsen skrev:Var der nogen af jer fra Aarhus-området, der fik handlet OLED hos Power / Elgiganten? :)
Ja, det blev til en 65” Sony A1 OLED til 28.888 i Power incl. kalibrering, som jeg ikke lige ved hvor brugbar/seriøs den er.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#254848
Den kan ikke bruges til meget, men fedt TV! Tillykke!

Jeg havde nok foretrukket at de ikke pakkede mit TV op. A1 er svær at tage ud og stille på noget uden at sætte fedtfingre overalt, da den flugter med underlaget.
Af steen6400
#254855
Hanga skrev:Hvis jeg havde plads til et 65" var den Sony A1 godt nok fristende.
Håber du har målt efter, det er kun 9 cm ekstra i hver side i forhold til dit 42" ;)
Brugeravatar
Af bbplayer
#254858
steen6400 skrev:
Hanga skrev:Hvis jeg havde plads til et 65" var den Sony A1 godt nok fristende.
Håber du har målt efter, det er kun 9 cm ekstra i hver side i forhold til dit 42" ;)
Iflg. her: https://www.komplett.dk/product/488315# ... al-details , er hans skærm 105cm
Sony A1 OLED er 145cm iflg. http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1492756022

Hvordan får du det til 18cm totalt? Du må mene 20cm på hver side eller?
Brugeravatar
Af Blackspot4200
#254869
GMP skrev:
Rasmus Larsen skrev:Var der nogen af jer fra Aarhus-området, der fik handlet OLED hos Power / Elgiganten? :)
Ja, det blev til en 65” Sony A1 OLED til 28.888 i Power incl. kalibrering, som jeg ikke lige ved hvor brugbar/seriøs den er.
Tillykke med skærmen !

Fik du en kalibrerings rapport med ?
Af GMP
#254894
Torben Rasmussen skrev:Den kan ikke bruges til meget, men fedt TV! Tillykke!

Jeg havde nok foretrukket at de ikke pakkede mit TV op. A1 er svær at tage ud og stille på noget uden at sætte fedtfingre overalt, da den flugter med underlaget.
Du har helt klart en pointe her. Jeg tænker, at det ikke er i denne tråd, vi skal diskutere dette, men snarere under tråden til testen af nævnte TV, hvor jeg snarest vil oprette et svar og vedhæfte en kopi af kalibreringsrapporten, hvis det har interesse.
Af GMP
#254895
Blackspot4200 skrev:
GMP skrev:
Rasmus Larsen skrev:Var der nogen af jer fra Aarhus-området, der fik handlet OLED hos Power / Elgiganten? :)
Ja, det blev til en 65” Sony A1 OLED til 28.888 i Power incl. kalibrering, som jeg ikke lige ved hvor brugbar/seriøs den er.
Tillykke med skærmen !

Fik du en kalibrerings rapport med ?
Ja. Men tænker, at det ikke er rette tråd at vedhæfte en kopi heraf. Jeg vil snarest oprette et svar i tråden til Flatpanels test af TV'et og vedhæfte en kopi af kalibreringsrapporten, hvis det har interesse.
Af Kennyiver
#254897
Jeg har også overvejet at køre ud efter A1 tilbuddet, men har valgt at slå kold vand i blodet, for power åbner snart i Herning hvor jeg bor og mon ikke der kommer lignende eller bedre bud på oled i 65" :)
Jeg har enten Sony A1 eller Panasonic EZ950 i tankerne.
Jeg har set Panasonic'en med både Blu-ray film og UHD. Sony'en har jeg kun set med deres demo afspilning, så det er ikke meget værd til sammenlignings grundlag. Men det er et helt utrolig minimalistisk ingeniørkunst :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#254906
De to performer meget ens. Ultimativt, så er det nok et spørgsmål om hvilket design og interface man synes bedst om.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 192