Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasFrost_DK
#254655
Jeg købte Samsung for 8999.- men hvis tråd starter er tilbudt det til 2000 mindre så kunne det være rart at finde ud af hvilken Elgiganten,. ?

Vores tv står Desværre over for er stort vindues parti med hvide lameller så. Dagen bruger jeg standard med lidt ekstra lysstyrke og om aftenen bruger jeg film.. men hvis der er en der bor omkring Vissenbjerg og kan kalibrere, så kom gerne med en pris ?
Af thg
#254663
Vild pris, taget i betragtning at 55KU6075 fra 2016 sælges til 4777,- og som får ca. samme karakterer som MU6475 på rtings.com
Af Lubek12
#254673
Til Torben Rasmussen
Ja du har ret i at der ikke er meget 4K materiale lige nu, men tænker at det er en god fremtidssikring at kunne caste indhold, når nu Android tv ikke har det store antal apps.

Til ThomasFrost_DK
Det er i Elgiganten i Aarhus C.
Jeg var dernede i går for at købe Sony'en og han pressede stadig meget på for at sælge mig Samsungen så der tror jeg da bestemt at du kan lave en god handel hvis du kan nå at returnere det .
Af ThomasFrost_DK
#254680
Lubeck, Århus C, så tænker jeg det er fordi at Power åbner deroppe idag, men jeg havde ikke tænkt mig at returnere det men forsøge at få 2000.- mere i Rabat, og hvis det ikke virker så er det sku ligemeget?

Netflix 4k er ihvertfald pengene værd.
For Satan et billede i Orkja?
Af Lubek12
#254690
Det kan sagtens tænkes, dog har Power ikke den model på tilbud. Jeg fik desværre ikke andet end en mundtligaftale som du kan få med ? Men ja som du siger kan det ikke skade prøve ?

Ja det glæder jeg mig også vildt meget til at se 4K på et ordentligt tv, så nu er det bare at vente til fredag.
Af Lubek12
#254809
Så fik jeg hentet tv'et og sat det op og alt fungere perfekt pånær den indbyggede cast funktion.
Når jeg sætter Yousee eller HBO på står den bare og loader/buffer under programmet.

Kan læse mig frem til at den indbyggede model ikke kan afspille så meget som den fysiske chromecast, men kan det passe at hverken yousee eller HBO virker på den indbyggede model?
#254827
Jo, det skulle nu virke fint. Jeg har ikke problemer med nogen af de to du nævner. Der kan dog være lidt knas med forbindelsen til især HBO af og til. Kan du starte et stream i Youtube via cast?