Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#253976
thomasbang skrev:Er der nogen der har erfaringer (evt. problemer mv.?) med opdateringen V3.885 der nu er blevet tilgængelig?
Har ingen problemer, men oplever heller ingen fordele. Kan umiddelbart ikke spotte nogen ændringer (ud over at Kodi gik ned et par gange umiddelbart efter upgrade, men cache clear løste det)
#254729
Hej alle, jeg har et spørgsmål til mit 65X85C, jeg er egentligt glad for det, men jeg har et par problemer der irritere mig, jeg har prøvet at læse denne tråd igennem, men den er simpelthen for lang.

1. Når der er mørk skærm og undertekster, så bliver billede " lyst " op hver gang der kommer undertekster på, jeg kan mindes at jeg så en løsning på dette, men jeg kan ikke huske hvad man kalder fænomenet.

2. Tv'et mister sin forbindelse til Wifi, og den har svært ved at finde det igen uden at man genstarter både tv og router.

Er der en ekspert derude der kan hjælpe mig med disse 2 ting ?.

Mvh Thomas.
#254775
Alle der oplever fejl: Kæmp jeres kamp, skriv til Sony's kundeservice ([email protected]) med hver eneste lille fejl I oplever og ryk dem så for en løsning ca. en gang om mdr. hvor alle de problemer man tidligere har rapporteret, igen kan opremses!

Der er 2 års reklamationsret og man skal ikke bare finde sig i at de gamle modeller syltes, så det kræver en ihærdig indsats og at man ikke bare accepterer at leve med forskellige irriterende fejl - små som store!
#254969
haasum skrev:Hej alle, jeg har et spørgsmål til mit 65X85C, jeg er egentligt glad for det, men jeg har et par problemer der irritere mig, jeg har prøvet at læse denne tråd igennem, men den er simpelthen for lang.

1. Når der er mørk skærm og undertekster, så bliver billede " lyst " op hver gang der kommer undertekster på, jeg kan mindes at jeg så en løsning på dette, men jeg kan ikke huske hvad man kalder fænomenet.

2. Tv'et mister sin forbindelse til Wifi, og den har svært ved at finde det igen uden at man genstarter både tv og router.

Er der en ekspert derude der kan hjælpe mig med disse 2 ting ?.

Mvh Thomas.
Mit 55" gør også det med Wifi og har gjort det siden Android 6.0 kom på, jeg havde ingen problemer med det inden. Jeg har lige opgraderet til 3.885 og hvis det fortsætter opretter jeg en support case på det.
#255486
Vezcom skrev:
haasum skrev:Hej alle, jeg har et spørgsmål til mit 65X85C, jeg er egentligt glad for det, men jeg har et par problemer der irritere mig, jeg har prøvet at læse denne tråd igennem, men den er simpelthen for lang.

1. Når der er mørk skærm og undertekster, så bliver billede " lyst " op hver gang der kommer undertekster på, jeg kan mindes at jeg så en løsning på dette, men jeg kan ikke huske hvad man kalder fænomenet.

2. Tv'et mister sin forbindelse til Wifi, og den har svært ved at finde det igen uden at man genstarter både tv og router.

Er der en ekspert derude der kan hjælpe mig med disse 2 ting ?.

Mvh Thomas.
Mit 55" gør også det med Wifi og har gjort det siden Android 6.0 kom på, jeg havde ingen problemer med det inden. Jeg har lige opgraderet til 3.885 og hvis det fortsætter opretter jeg en support case på det.
Har I husket at spille jeres WiFi op i 2? Altså 2,4GHz og 5GHz?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
#255899
Jeg vil høre om I enten kender til det, eller har en ide til en løsning.

Når jeg trykker på 'Guide' på fjernbetjeningen, så får jeg guiden fint frem. Men her har jeg to problemer:

ALLE kanaler står der to gange. Den øverste står der hvad kanalen viser som nu skal, men dens dobbeltgænger kun viser kanalens navn og ikke hvad der vises.

Det næste jeg så oplever inde i guiden, er at jeg kun kan gå en kanal op ad gangen (f.eks. kanal 001 til 002). Jeg kan sagtens gå nedad så meget jeg vil (f.eks. kanal 003 til 002). Men prøver jeg at gå to eller mere op, så stopper den mig bare.
Hvis jeg bruger 'PROG'-tasten når jeg er inde på en kanal, kan jeg sagtens gå op og ned uden problemer

Jeg kører pt. med version 6.0.1
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 102