Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henrik Hansen
#234114
Tak for en super god test!
Virkelig super grundig og god.

Jeg har altid sværget til Apple TV - synes virkelig det holder max.
Af bromberg
#234119
Er selv glad ejer af et apple tv4. Har skippet min mini mac og droppet tanken om Nvidia Shield. Jeg syntes stadig ATV4 har sine mangler. Ville gerne have en enkel mulighed eks for at afspille lokalt musik.
HD Lydformater og rette billedfrekvens.
Men stadig - så vinder enkeltheden og lækkerheden på atv4.

EN frisk test havde været meget sjov at læse, men lette formålsløst efterhånden måske.
Af jramskov
#234120
Der er vel ikke sket det helt store siden? Altså udover flere apps.

Vi er også ganske tilfredse med den. Det er den eneste boks vi har. Alt hvad vi afspiller på vores TV går via den og vi har ikke rigtig haft nogen problemer.
Af bromberg
#234124
Njae det var også derfor jeg skrev lettere formålsløst:). Der er kommet flere nye features og apps, men altså hvis det alene var et argument, så kunne der tit være behov for nye test:) Tænker også at de fleste alligevel efterhånden er med på hvad man kan og ikke kan på atv, hvis man i første omgang kender til atv.


Rasmus - tænker du der kommer nyt igen? ift tidligere hastighed så er det jo hurtigt, men ja jeg tror 4k bla., er en god grund til at få opdateret.
Nye gear er altid sjovt:)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#234128
Jeg har ikke noget at have det i. Det er bare en mavefornemmelse. Nu hvor tvOS er kørt ud som et separat styresystem, der får ret meget opmærksomhed, så tror jeg også, at hardwaren får meget mere fokus.

De må jo også se at få Apple TV op på en tidsvarende grafikchip, hvis den skal indfri ønsket om at blive en delvis spilmaskine.
Af jramskov
#234141
Det har du ret i, tænker bare at den ikke er et år gammel endnu og årlig opgradering af en tv boks er lidt ofte. Omvendt gik der også rygter om at boksen skulle have været lanceret noget før den rent faktisk blev.
Af John Julh
#236744
Synes nogle gange min swipe fryser når jeg skal vælge undertekster, oplever I også dette? Er meget tilhænger af Apple, men dette er dog lidt træls.
Brugeravatar
Af Sonny Haar
#236819
Jeg har ikke selv oplevet problemet. Men jeg tror nærmere at det er app'en der måske ikke er optimeret rigtigt end at det er ATV'et? I hvilken app har du problemet?

Eller har du måske beskadiget remoten?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#236822
Jeg oplever heller ikke at den fryser, men i visse apps - f.eks. VLC - oplever jeg, at det er usandsynligt svært at skifte imellem fanerne i topmenuen. Jeg tror, at app-udviklerne har fået lidt fleksibilitet ift. hvordan de vil have topmenuen til at fungere. Nogen har sikkert lavet rod i det i deres app (VLC har i hvert fald).
Af MadsNielsen
#254353
Jeg har for nyligt købt Apple TV (så det er en ret ny 'opdagelse' for mig), og jeg må indrømme, at det virkelig fungerer godt for mig. Jeg har en projektor, hvor jeg så nu nemt kan streame HBO og Netflix. Dét er lækkert.

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen
Mads Nielsen
Af NannaV
#259127
Apple er og bliver det eneste produkt, jeg sværger til, når vi skal have nyt fjernsyn næste gang :-) God dag og sjov tråd :D