Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#254013
dannisther skrev:Er der nogen af jer deroplever at Xbox One S ikke aktiverer HDR i film og spil ?
Jeg synes ikke der er meget HDR over det på det nye Sony XE9405 tv, Netflix i Android fatter det godt, PS4 Proen fatter det godt, men Xbox'en gør ikke, hverken i film eller spil, på trods af den godt kan ifølge indstillingerne :D
Bare lige for at være sikker :) Har du sat HDMI-porten på tv'et op til at forvente HDR? Ellers findes en guide her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1481023645

Og prøver du med HDR-spil? Kataloget er ikke helt så omfattende på Xbox som på PS.

Listen for HDR-spil på Xbox ser vist foreløbig sådan her ud:
Pure Chess Ultra
Gears of War 4
Deus Ex: Mankind Divided
World of Tanks
NBA 2K17
Halo Wars 2
Final Fantasy XV
Hitman
Forza Horizon 3
Recore
Resident Evil 7: Biohazard
Mass Effect: Andromeda
Injustice 2
Sniper: Ghost Warrior 3
The Elder Scrolls Online
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
#254022
Rasmus Larsen skrev:
dannisther skrev:Er der nogen af jer deroplever at Xbox One S ikke aktiverer HDR i film og spil ?
Jeg synes ikke der er meget HDR over det på det nye Sony XE9405 tv, Netflix i Android fatter det godt, PS4 Proen fatter det godt, men Xbox'en gør ikke, hverken i film eller spil, på trods af den godt kan ifølge indstillingerne :D
Bare lige for at være sikker :) Har du sat HDMI-porten på tv'et op til at forvente HDR? Ellers findes en guide her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1481023645

Og prøver du med HDR-spil? Kataloget er ikke helt så omfattende på Xbox som på PS.

Listen for HDR-spil på Xbox ser vist foreløbig sådan her ud:
Pure Chess Ultra
Gears of War 4
Deus Ex: Mankind Divided
World of Tanks
NBA 2K17
Halo Wars 2
Final Fantasy XV
Hitman
Forza Horizon 3
Recore
Resident Evil 7: Biohazard
Mass Effect: Andromeda
Injustice 2
Sniper: Ghost Warrior 3
The Elder Scrolls Online
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
Jeps, det har jeg gjort og klaret, det fungerer også fint på min PS4Pro, men Xbox'en er retarderet....

Nej jeg har bemærket det ikke er så flatterende på Xbox som på PS endnu :)
#254043
Rasmus Larsen skrev:
Kaktus-burger skrev:Logitech G29.
Tak for forslag. Ser lækkert ud og jeg har gode erfaringer med Logitech fra tidligere.

Giver det mening at give mere? Jeg tænker; får man reelt noget bedre for merinvesteringen ift. Logitechs produkt?
G29 er ubetinget det ypperste du finder til PS4 (og generelt). Eneste ulempe er, at gear-shift ikke medfølger længere. Den skal du købe separat, men den er ikke voldsom dyr. Den larmer måske også en anelse mere end forgængeren, G27.

ThrustMaster laver også en del fine modeller til en lavere pris.
Af Beckham
#254091
Torben Rasmussen skrev:Det kommer jo an på hvilken præference man har. Jeg har ikke motorik til både at race og holde styr på et manuelt gear.
Hehe..nej samme her. Så kan vist fint leve uden den ekstra gearstang..:-)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19