Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#253937
Kan man ikke bestille oled e7 Remote i løssalg?
Elgiganten afviser at den kan bruges på b6, men diverse internetsider modbeviser det.
Magic remote mr700 kan købes på eBay, men ville gerne købe i EU som minimum.
Nogen der kender til et sted eller ved om den kan bestilles hos Elgiganten eks?
Af Mfede
#253940
Der er en del eksemplarer af E6-remoten på ebay, hvor der er sælgere for både Polen og Tyskland.
Hvis du kan leve uden Netflix og Amazon-knapperne, kunne den være et bud?
Af bromberg
#253959
Jeg har en Logitech smart hub og Remote, men det er ikke stabilt nok og det er jeg ved at være træt af.
Til forskel fra mange så er jeg ret glad for pegepilen til brug på youtube eks.
Lg har afvist mig et salg, men altså hvad gør folk der mister deres eller den går i stykker? Skal man ligefrem dokumentere sit køb via faktura så?
Af Bjur
#253964
Okay det forstår jeg ikke, har en smart og en companion og det spiller bare. Men kan du ikke bare købe den på Amazon i linket?
Af bromberg
#253966
Det er typisk mit tv der ikke tænder eller tænder på forkert input.
Jeg har købt en med US layout og får dermed spol fremfor tilbage udover play og stop.
Det blir lækkert eftersom mit b6 er sat op som egentlig hub for ATV og ps4 Pro også.
Iøvrigt kan det leveres hurtigere fra Tyskland end fra dk - dejligt
Af bromberg
#253970
Armen altså:). Jeg har en købsannonce ellers.
Men tak for buddet, men nu tager jeg den her - den har liiige det bedre layout syntes jeg
Af bromberg
#254198
Nå jeg har fået en MR700 ind af døren, men jeg kan sgu ikke få den til at virke?

Hvordan parre jeg den med b6. Jeg kan godt kalde menuen frem og input knappen. Men der er ingen mus og jeg kan eksempelvis heller ikke bevæge til siden.

Jeg har prøvet at unpair mr650, men lige lidt hjælper det. Nogen gode fif?
Brugeravatar
Af bbplayer
#254199
Der har jeg løsningen, som også står i manual til TV.

1. Du skal deaktivere den eksisterende Remote fra TV. (hold HOME + BACK i 5 sekunder) Så skulle du gerne se at nogle knapper ikke virker. (vol og ON/OFF virker, da det er Irda signal)
2. genstart TV, og så tryk OK på den nye remote , så skulle den gerne gå i søge mode(rød lampe i toppen lyser). og Tv melder den finder en ny remote efter nogen tid.

Det virkede her, da jeg købte modellen til mit C6 , sidste års mr700 model.