Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af MontørThomas
#253909
Hej :)

Jeg har lige sat et BOSE soundtouch bar 300 op med 2 trådløse surround højtalere op og når jeg går ind i appen bose EFTER jeg har kørt installationen på appen, og vælger radio og den så skifter fra tv kilden til internet radio......hvordan pokker kommer man så tilbage til tv´ets lyd...det kan da ikke være rigtig man så skal have fat i BOSE fjernbetjeningen???
Jeg kan ikke knække den nød, og BOSE support skriver absolut intet om det !
hjælp mig !
Af Narcissus
#253922
Hej Thomas.
Har selv haft det fulde system (300+sub+bag) kørende en måned nu. Jeg er vild med lyden, men appen og softwaren kunne være bedre - dog ruller en ny update ud i disse dage...
Jeg har ikke selv fundet en løsning på din udfordring, for bruger ikke radiodelen i soundbaren. Det lader jeg Libratone om.
Mit bedste bud ville være at søge eller spørge i det pænt store community som Bose har. Kan findes via appens hjælpemenu.
Men pas på. Der hænger mange brugere ud i det forum, der kun kan se, at glasset er halvt tomt...
Af bromberg
#253923
MontørThomas skrev:Hej :)

Jeg har lige sat et BOSE soundtouch bar 300 op med 2 trådløse surround højtalere op og når jeg går ind i appen bose EFTER jeg har kørt installationen på appen, og vælger radio og den så skifter fra tv kilden til internet radio......hvordan pokker kommer man så tilbage til tv´ets lyd...det kan da ikke være rigtig man så skal have fat i BOSE fjernbetjeningen???
Jeg kan ikke knække den nød, og BOSE support skriver absolut intet om det !
hjælp mig !
Jeg havde soundtouch 300 hjemme et par dage og havde samme problem. Fandt ikke en løsning uden brug af bose remoten.
Men skriv på deres hjemmeside, de har været ret flinke til at opdatere og tilføje muligheder de seneste måneder.
Du kan næppe være den eneste
Af Kaktus-burger
#253972
MontørThomas skrev:Tak til jer begge to, har også følere ude i deres community...men regner ikke med det evt giver noget.....men håber da:-)
BOSE lytter rent faktisk til deres brugere. De er lydhøre over for forslag til eventuelle forbedringer i deres produkter. Det kunne andre producenter godt lære af. :)