Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skyheart
#253736
Ja men ikke til 4444,- ved Elgiganten.
Nej skal slet ikke op i nærheden af 10k. Det er til min mor som har et skod i stuen nu ?
Det lød bare som et godt tilbud, men man kan ikke sammenligne priser på det på Pricerunner. Måske det også har et andet modelnavn??
Ellers hvis nogen har set et godt tilbud på et Samsung, hører jeg også gerne om det.
Af Homeuser.22
#253744
Hejsa :)

Tænker det nemmeste for dig er at tage ud og kigge på det. Vurder med dine øjne hvad du synes om billedet.
Måske tjekker alternativer fra Samsung som du selv indikerer kunne være din umiddelbar "præference" :D

Som du nok vil erfarer...vil du af andre hurtigt blive "anbefalet" at vælge dyrere og uden tvivl også bedre tv. MEN forbered dig på at at de forslag ikke er i tråd med det prisleje som dit LG forslag ligger i.
Det forslag en anden bruger kom med...ligger såmænd også kun ca. 125% over LG'eren. :p <B

Ønsker dig held og lykke med din søgen. Og husk ...smag er individuelt
Af PeterD
#253757
"Plejer at købe Samsung"..Skifter du ofte Samsung ud hvert 2 eller 3 år med en ny model fordi det andet ikke makker ret?

Så meget sker der altså ikke på billedproblemer, medmindre du er skiftet til OLED..

Ved ikke om du kan vurdere så meget i butikken..Mon ikke butikken også kan "manipulere med billedet, så Sony, Panasonic har et mørket gnidret billed og Samsung, Philips samt LG står knivskarpt..

"Just my 2 cents of wisdom" :-)
Af Skyheart
#253758
Jeg har selv to Samsung KS7005 og havde Samsung plasma sidst og nu er tvet til min mor, som i forvejen har nyt Samsung i køkkenet, og derfor er nogenlunde vant til det.
Så nej, det har intet at gøre med at noget ikke makker ret.
Af Skyheart
#253759
Det var primært for at vide, om det var et godt tilbud på det LG til 4444,- og om der evt., var et tilsvarende Samsung i samme prisklasse. Jeg kender intet til LG's modeller.
Af Skyheart
#253884
Ah okay. Samsung har vist også fået ok anmeldelser til prisen. Men synes LG ser lidt bedre ud.
Det undrer mig bare, man intet kan søge om den LG model på pricerunner.
Kan det passe kun Elgiganten forhandler den?
Også for at finde ud af, om det er reelt man sparer 4500,- på den??
Af PeterD
#253885
Skyheart skrev:LG 49UJ701V eller Samsung UE50KU6075.

Hvad er bedst? Prisen er næsten den samme
og dog...

https://www.stockondeals.dk/offer/lg-49 ... LEDs%20TVs

LGet er allerede til salg på dba.dk, Det må alt andet betyde at køberen ike har været helt tilfreds?

Anyways...Her er en lille tråd om KU6075:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=37004

Tror ikke der er så meget forskel i den prisklasse, men derfor er det bedst at vælge det bedste..

https://www.youtube.com/watch?v=yvNlSA2T4xA

Lidt ærgeligt at der ikke er flere producenter og skærme med VA Panel at vælge imellem i den prisklasse
Senest rettet af PeterD 14. jul 2017, 11:45, rettet i alt 1 gang.
Af Homeuser.22
#253893
Hejsa ?
Mht førpris. ..så gælder der jo altid den regel. ."at førpris er noget som forhandleren sætter"....
Se bare på eks...på alle de tilbud der hedder .."spar 60%" osv.
Ja førpris har været højere. ..men det er ikke den "realistiske" pris vel.
Det er den pris man skal vurdere et tilbud i forhold til. 8-)

Som en anden svarede. ...I det prisleje er der nok kke den store forskel i kvalitet.
Men der er forskelle mellem de 2 modeller. ..ja. Men er det nogle som de mor kan se/opleve i hverdagen. ?

Tag ud og kig...og køb det I synes har det bedste billede og de funktioner i ønsker - i forhold til den pris i vil give. 8-)

Jeg synes selv JEG ofte bruger for meget tid på at undersøge og sikre mig for at købe det ABSOLUT bedste til prisen.
Og når så jeg har købt. ...så ligger jeg sku ikke altid så meget mærke til de ting, som var vigtige i processen FØR købet. .8-)

Håber det falder på plads for dig ..
Af Skyheart
#253894
Haha det er sgu også rigtigt! Jeg undersøger som regel til jeg er ved at falde om ?
Men det var nu også allermest for at høre om andre havde set en pris at sammenligne med på det LG eller om det som du selv siger nærmere er normalprisen.