Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246081
Jeg har et LG OLED65B6V, og HBO Nordic findes ikke til LG's platform. Har prøvet at kontakte dem, men det lyder ikke til at de har nogen planer om at gøre dette :-(
Jeg har også en Andriod box fra MINIX tilsluttet, men når jeg læser anmeldelserne på deres Andriod app, er det jo ikke lige frem gode karaktere de får.
Jeg har en OnePlus tlf, og den skriver flere at den understøtter HBO ikke, hvorfor er der vist ikke nogen forklaring.
Men hvad er den bedste måde at modtage HBO på? og som fungere uden at gå ned i tide og utide? (Har desværre ikke lyst til at invistere i ATV)
Af Mfede
#246082
Jeg forstår ikke helt det med understøttelsen af din telefon.
Er det ikke muligt at benytte HBO-appen på din telefon og så bruge en chromecast?
#246084
Op til flere personer på Google App store, skriver at OnePlus telefoner ikke længere virker med HBO Nordic. ( Jeg har ikke selv forsøgt endnu, har tidligere prøvet deres trial, og ved ikke om jeg kan oprette et igen)
Brugeravatar
Af edinger
#253390
Rasmus Larsen skrev:Den officielle liste over understøttede enheder fra HBO Nordic lyder således:
Apple TV*
* Nyeste version vel at mærke ;)

Min ApppleTV-II boks dur ikke.
Af Lodbergs
#253391
Af alle de streaming tjenester jeg har prøvet er HBO alligevel den dårligste. Var jeg direktør for firmaet havde jeg fyret den person der har ansvaret for Nordic delen.
Kvaliteten af billedet er så utrolig dårlig, at man helst ikke skal have over 50" tv - med mindre man har 59m mellem tv og sofa... og det samme med lyden. Der er sikkert stadigvæk kun stereolyd som der var i flere år gennem Chromecast...hvis ikke det længere er tilfældet så flot at det tog så lang tid at få 5.1.
Appen på Android er også ringe.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Af ThomasJensen
#253401
Jeg har kunne få 5.1 lyd med Cromecast på HBO uden problemer i lang tid, sikkert siden 12 august 2015. http://digitalt.tv/hbo-nordic-har-nu-do ... hromecast/

Jeg oplevede lidt forskellige problemer med Streaming, tearring i billedet meget gentagende buffering osv. fra HBO i starten. men syntes at det er blevet langt bedre.
Jeg syntes at den generelle billed kvalitet er bedre end den var i starten... men nu har jeg også kun en gammel udskiftnings klar 40" LCD at se det på pt :(

Men angående betjening og bruger venlighed, så er der noget vej enu op til Netflix'es standard når det gælder Android tablet/telefon med Cromecast.
#253406
edinger skrev:
Rasmus Larsen skrev:Den officielle liste over understøttede enheder fra HBO Nordic lyder således:
Apple TV*
* Nyeste version vel at mærke ;)

Min ApppleTV-II boks dur ikke.
Nu kommer der jo efter sigende snart en 4K-version, så jeg går ud fra, at det er den du venter på ;)
Af jng
#253875
Perandersen skrev:Kan ikke få Cromecast til at virke på mit Sony Tv, har forsøgt alt.
Det virker fint på mit Samsung TV ;-)
Så er der givetvis noget galt med dit Samsung tv.