Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af danrich
#253765
Jeg overvejer at udskifte mit Sony KDL46Z5500 LCD (med soundbar Sony HTCT500) fra 2010 med et nyt OLED-TV og har i den forbindelse nogle spørgsmål til jer her i dette forum, som jeg håber I vil svare på.
Jeg er fristet af det nye Panasonic EZ950 (55 ") , men i jeres test anbefaler i at supplere med en soundbar. Er min nuværende soundbar værd at beholde i forhold til lyden i det nye Panasonic eller sagt på en anden måde: er der sket så meget på lydsiden, at min HTCT500 er helt forældet efter 7 års tro tjeneste ?
Hvis det er tilfældet, hvilken soundbar vil så i givet fald passe til EZ950, både i kvalitet og rent fysisk (TVét skal stå på fod) ?
Er mit gamle TV lige til genbrugspladsen eller kan jeg finde købere og i så fald til hvilken ca. pris ?
Jeg er ikke meget for at bruge DBA, men hvor kan jeg ellers komme af med det, evt. butikker, der handler med brugte TV ?
Af Beckham
#253767
Kender ikke lige noget til det med soundbaren. Men ang. dit gamle tv, så skal du nok ikke forvente at få mange håndøre for dette. Men det er da altid værd at prøve at sætte til salg og se om du bare kan få en smule ind. Nogle gange bliver man overrasket over hvad man rent faktisk kan lykkes med at sælge..:-)
Af Brixen
#253770
Bluecity.dk handler med brugte tv, og har butikker flere steder i landet. Så du kan sikkert få solgt dit brugte tv til dem.
Hvis du er tilfreds med soundbaren nu, så behold den. Lyden i tv er ikke blevet bedre.