Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#253313
kabri skrev:Kan Airpods bruges i spil på ATV?
Jep, og det virker faktisk ret godt :) Man skal dog tilslutte dem via indstillingsmenuen, da spil generelt ikke bruger slide-down topmenuen.

Umiddelbart ingen forsinkelse. Jeg går ud fra, at det er fordi der bruges bluetooth i stedet for WiFi idet jeg har forsinkelse på B&O-højttalere, når de bruges i spil (men ikke forsinkelse på video).

Det er pt. muligt at få lyd ud af et sæt Airpods - endnu ikke flere.
Af HankW
#253314
til dem som streamer tv kanaler med Telia TV app'en: lad vær med at installere TvOS 11 beta, live tv virker ikke under den
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#253318
Jeg har lavet en top-10 over spil på Apple TV:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1498628350

Det er selvfølgelig meget individuelt. Der kunne sagtens være andre spil på listen - jeg har langt fra prøvet dem alle - og jeg har undervejs fået en del anbefalinger fra venner og bekendte, men det var nogenlunde der jeg landede med det nuværende udbud.

Jeg anbefaler, at man anskaffer sig en spilcontroller. Det gør meget for oplevelsen.
Af jramskov
#254357
Andre der oplever at youtube app'en ikke opdaterer indholdet? Jeg abonnerer på nogle få kanaler, men oplever at jeg skal genstarte app'en for at den opdaterer med nyeste indhold. Savner en "refresh" knap :)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38