Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#251590
Som jeg forstod udmeldingen, så var det ikke længere ambitionen at udvikle software, men det er måske en overfortolkning.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#251877
LG må have lyttet lidt til kritikken for foden til 65" modellen er ikke helt plan med overfladen længere. Den hæver nu TVet godt et par cm over underlaget, så du ikke skal have en flade, der er helt plan på skærmens godt 160 cm bredde. I øvrigt så er det første gang jeg ser en udpakningsmanual, der gør brug af den øvrige emballage som støtte under montering af foden. Det er simpelt, men edderm... en fremgang ift. E6, hvor man "bare lige" skulle klaske TV'et ned på maven ovenpå "et eller andet" og skrue foden fast!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#251895
Billede

Min datter har et eller andet med multi-øjede skabninger lige nu. Kunsten på væggen er fra hendes "3-øjede" periode. Vi er oppe på 10 nu...
Af Knud45
#252622
Hvad er forskellen mellem 43UJ635, 43UJ650 og UJ670? I oversigten har de samme specs. Er det bare foden og farven? Jeg agter at bruge skærmen som computer monitor, til det er der vel ingen grund til at opgradere til 43UJ750 og få Dolby Vision med?
Af steen6400
#252631
Torben Rasmussen skrev:I øvrigt så er det første gang jeg ser en udpakningsmanual, der gør brug af den øvrige emballage som støtte under montering af foden. Det er simpelt, men edderm... en fremgang ift. E6, hvor man "bare lige" skulle klaske TV'et ned på maven ovenpå "et eller andet" og skrue foden fast!
Du havde vist for travl med at pakke E6 ud, den har samme vejledning på toppen af kassen ;) og ja, total smart :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#252633
E6 kom i en demokasse, så den havde ikke vejledning med. Det var en kasse fra et af LGs LED-TV den kom i.
Af Knud45
#253902
Jeg har set på et 43UJ635 til 5k, men det er åbenbart i restordre. I stedet har jeg set et Philips 43PUS6412 til 6k. Er det værd at betale tusind kroner mere for det Philips TV? Jeg kommer til at slutte det til computeren og bruge det som en blanding af computerskærm og TV fra streaming.
Brugeravatar
Af bbplayer
#253905
Knud45 skrev:Jeg har set på et 43UJ635 til 5k
Har lige købt denne model til PC, virker rimeligt ok, har dog kun set på PC signalet, som kan opnå de 2160p/60hz som ønsket.

WebOS3.5 svarer eller hurtigt nok, så system delen er ikke til at gå galt af, og det er jo uden magic remote, så styringen er helt normal.

Den er da på lager her (online):
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... v-43uj635v
Af Knud45
#253907
bbplayer skrev:
Knud45 skrev:Jeg har set på et 43UJ635 til 5k
Har lige købt denne model til PC, virker rimeligt ok, har dog kun set på PC signalet, som kan opnå de 2160p/60hz som ønsket.

WebOS3.5 svarer eller hurtigt nok, så system delen er ikke til at gå galt af, og det er jo uden magic remote, så styringen er helt normal.

Den er da på lager her (online):
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... v-43uj635v
Det har du sgu ret i. Det var den ikke i går da jeg kiggede og da jeg spurgte i Elgiganten i Fields var den også i restordre. Tak for tippet.

Hvilket grafikkort bruger du?