Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251124
Jeg har ikke nogen 'top-menu' på nogen af mine to fjernbetjeninger, der er action menu, og SideView synes jeg heller ikke jeg kan finde noget på.
Har skrevet til Sony Support, i lørdags, men ved ikke hvor lang tid de er om at svare.
#251125
Ja, det er Action-menuen jeg mener. Kan man ikke komme ind i menuen på én af dem.

Jeg mener, at hvis man starter eks. et Cast og trykke på "Action menu" og går ind i eks. Lyd eller Billede, så kan man komme retur til indstillings-oversigten ved at trykke "Back" da TV'et stopper cast'et.
#251131
Hej Torben. Nu har jeg prøvet dit forslag. Det er rigtigt at castet det stopper, går jeg så ind i billede eller lyd via action menu, har prøvet begge, og trykker på back, så forsvinder hele menuen og den går over på almindelig tv igen... Tak for forsøget på hjælp:)
#251362
Så er Sony kommet med en løsning på hvordan jeg kunne fabriksnulstille tv'et. Og kan sige at det virkede. Det hele er ligesom før, måske endda lidt hurtigere...
Her er hvad de skrev:
Nu skulle der være en løsning til problemet.
Der skal laves en fabriksnulstilling og det skal gøres på en lidt alternativ måde, da det normalt gøres via Home.
- Tryk på 'help'-knappen på din fjernbetjening.
- Naviger ned til 'kontakt og support'.
- Når du er inde på 'kontakt og support' siden skal du indtaste følgende sekvens med din fjernbetjening:
- rød knap - 4 - 3 - 5 - 7 - play
#253915
Jeg har fået den på, umiddelbart ser den ud til at være mærkbart hurtigere end 3.865.
Menuerne virker til at køre hurtigere.
Jeg har også haft lidt problemer med at afspilning af 4k content har pauset eller lavet stutter et par gange i løbet af en film. Det ser også ud til at være løst. (Men det skal jeg dog lige have afprøvet yderligere for at være helt sikker).
Så alt i alt så virker den opdatering rigtig godt hos mig.
#253926
Hentede den nye update igår. Oplever Ingen problemer. Måske er det hele blevet lidt mere hurtigere og glidende i menuerne. Efter en lidt blandet start oplevelse er jeg blevet rigtig glad for mit 55" efter de sidste opdateringen her i foråret - men det har sgu taget lang tid for SONY at få finpudset softwaren. Det er efterhånden 2 år siden jeg købte mit.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 102