Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#250210
Så er LG 2017-oversigten online: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1491561871

Flere af modelserierne, både OLED og LCD, er også så småt begyndt at komme op på Pricerunner og hos forhandlerne. Der linkes til prissammenligning i oversigten.

Jeg regner med, at vi meget snart modtager en 2017 OLED fra LG til test.

Er der nogen derude, som allerede har lagt bestilling? :)
Af kabri
#251358
Hvordan med input lag i år? Var det ikke noget med at LG har fået det ned i de lave 20'ere?
Af FAllanBruun
#251386
Rasmus Larsen skrev:Så er LG 2017-oversigten online: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1491561871

Flere af modelserierne, både OLED og LCD, er også så småt begyndt at komme op på Pricerunner og hos forhandlerne. Der linkes til prissammenligning i oversigten.

Jeg regner med, at vi meget snart modtager en 2017 OLED fra LG til test.

Er der nogen derude, som allerede har lagt bestilling? :)
Købte et OLED55B7V d. 3/5. Der var nogle enkelte foretninger (Bla. Elgigant og Power der fik nogle enkelte skærme at sælge)
Havde først 55B6 på prøve, men har ikke fortrudt mit valg og den ekstra udgift (30.000, men så kalibrerede de det også. For hvad det nu er værd). Dette er et super tv.
Af FAllanBruun
#251388
Tak! Jo jeg er en af de første som fik et eksemplar. De havde det ikke her i Viborg hvor jeg bor. Der var et eneste eksempel i Elgigantens Collect@Store, som jeg bestilte og hentede og Århus.

Kender ikke til den side du omtaler. Har du et link
Af FAllanBruun
#251397
Lg's 7 serie er noget særligt, men det vil jeg lade alle i kloge her inde at skrive om :-)
Min tilgang til at træffe mit valg af skærm, den var mere praktisk orienteret. Prøvede Samsungs QLED, LG's B6 og B7'eren hjemme efter hinanden.
Så det var en hel masse køben skærme pakke ud, sætte op. Prøve af, pakke ned og sende tilbage og så om igen. Men jeg følte ikke jeg kunne læse mig til hvilken skærm der passe til mig.
Vil bare sige (undskyld jer med B6) at B7 kommer til at holde jer vågne :-)
Af Bjur
#251405
Iflg. de tests forskellige sider har lavet er forskellene ikke ret stor, mere lys men ellers skulle det være nogenlunde det samme. Kan være indstilling og hvis du sammenligner et kalibreret b7 med et ukalibreret b6 er det ikke en fair sammenligning. Hilsen en snarlig b6 ejer;)