Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lars.christensen
#251298
Hej flatpanel,

Jeg står i den situation at jeg skal til at købe nyt tv, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gå efter, udover diverse anmeldelser på internettet.
Jeg vil dog rigtig gerne have et Sony.
Jeg har kigget på xd85 i lidt tid, men kan nu se at elgiganten kører et bud på xd80 (https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... 5xd8005bae) denne weekend, og jeg er blevet fristet.
Men er dette tv egentligt noget værd? Jeg ser meget blandede anmeldelser af det, når jeg søger på nettet, og de fleste af anmeldelserne er ved at være af ældre dato.
Jeg bruger det til at spille ps4, se film og sport på.
Er det helt i dammen at kaste de 5555 efter det, eller er det et godt tilbud?

På forhånd mange tak.
Af DanielB
#251301
De har haft det tv til 5000 for et par uger siden, men det er solidt tv, jeg havde det, men endte med at bytte det da Power storebroren XD8577 til 5999 ,-.

Hvis panelet havde været 120 hz istedet for de 50 så havde jeg nok beholdt det.
Af lars.christensen
#251302
Jeg har godt læst at mange er kritiske over de kun 50hz. Er det en dealbreaker, eller skal man være meget perfektionistisk for at bemærke det?
Af DanielB
#251303
Man skal være ret perfektionistisk tror jeg, jeg havde beholdt tv'et hvis ikke at storebroren var på tilbud. Generelt er det rimelig god til bevægelse.
Af DanielB
#251306
Hvis du har en android telefon så bliver du virkelig glad for smart tv delen, det er ret lækkert synes jeg(altså når du har lige har fået opdateret).
Af lars.christensen
#251308
Det er faktisk også noget af det jeg er faldet mest for, på trods af kritikken android får, er der ret mange lækre muligheder :)
Af DanielB
#251310
Nu har jeg pt LG55UH850VAEN(længere historie, men Sony 8577 skulle komme mandag). Og jeg foretrækker langt Android fremfor Webos 3.0 som LG har. Der er langt, langt flere muligheder med Android som bare føles mere åbent, plus at man kan gøre alle android mobiler til en ekstra fjernbetjening, det er sgu bare lækkert.