Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JHN
#251272
Hej Torben.

Ja, man skal passe på med ikke at forveksle Samsungs nuværende QLED med ægte QLED i informations-artikler. Jeg er opmærksom på, at man skal skelne imellem disse.

Igår læste jeg den artikel, som jeg ikke vidste om var en test. Artiklen fortæller forskellene og lighederne mellem LGs W Walpaper OLED og Samsungs Q9. Det var ikke en test. Så på nuværende tidspunkt har jeg kun læst en lang og grundig test af Q9 samt en lille bitte video, hvor de vist har testet lidt på Q9. Og det hele er på engelsk. Selvom jeg i sin tid boede i London i et halvt år, får jeg ikke det fulde udbytte, når jeg læser og hører engelske eller amerikanske tekster og tale.

Torben. Du skriver noget meget overraskende. Du skriver ordret : " Så vidt jeg kan forstå, så er de "QLED"-modeller Samsung sender på gaden ikke magen til dem de viste frem på CES, så fordelen med øgede betragtningsvinkler er gået fløjten ". Det kommer meget bag på mig, at de QLED, som producenten vil sælge i butikkerne, ikke er de samme, som dem de viste frem på CES.

Kærlig hilsen Jan