Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mich61
#250485
Under billed opløsning, der er en mulighed for at sætte den på auto

Er der nogen der ved, hvad auto idag reelt gør ?

1. Tager den hensyn til at det er720p eller 1080p materiale ?

2. Tager den hensyn til om det er 50 eller 60 HZ ?
Af Axlon
#250486
Auto gør at ATV spørger dit TV hvilken opløsning/frekvens TV'et foretrækker at modtage, og indstiller sig derefter det.

Så svaret til 1+2 er nej desvære.
Af mich61
#250487
Axlon skrev:Auto gør at ATV spørger dit TV hvilken opløsning/frekvens TV'et foretrækker at modtage, og indstiller sig derefter det.

Så svaret til 1+2 er nej desvære.
Mange tak for svar, det er også det jeg har set tidligere
Af BrianH
#251172
De skal da have nogle flere penge...
Var det ikke også kun 1700 milliarder kroner de havde stående i udenlandske aktiver, fordi de ikke ville betale skat i USA?
Af Brixen
#251173
Det er jo pga. af at Euro (og dermed danske kroner) er blevet mindre værd i forhold til USD, at priserne reguleres.
70% går til udviklerne, og de kan ikke sætte forskellige priser i forskellige lande.
Brugeravatar
Af KristofferA
#251463
I den nyeste udgave af DRs app er der en bug der giver hak i billedet. Det sker både i 50hz og 60 hz mode. YouTube havde på et tidspunkt samme problem og det blev fixet i en update.
Det forsvinder ved en genstart af appen, men vender så tilbage igen. :(
Af bromberg
#251467
Lige som jeg har bestilt deres nye boks:).
Men den ryger retur nå en app er tilgængelig på ATV.
Jeg har prøvet at bruge channels sammen med tv tuner, men det var virkelig ikke rart at se på, det gav søsyge nærmest.
Men vil et tv signal på ATV ellers ikke være samme hz, som alm tv signal?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#251469
Jo det burde det. Men før du sender boksen retur, så husk på, at der kan være begrænsninger ift. hvilke kanaler, der er i app'en. Det er ikke altid, at samtlige kanaler er tilgængelige, afhængigt af din tv-pakke.

YouSee ville ikke ud med konkrete detaljer endnu.
Brugeravatar
Af KristofferA
#251506
Rasmus Larsen skrev:Jeg har også oplevet, at billedet går i stå et kort moment og lyden derefter er helt ude af sync. Om det er en fejl i app'en eller enkodningen af videoen lidt svært at vurdere.

Hvilket indhold oplever du det på?
Matador.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 38