Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaktus-burger
#251156
jng skrev:
Kaktus-burger skrev:Indlæg modereret...


Fra moderator:
Jeg skal beklage, at jeg må skride ind i tråden. Power mener, at tilbud fra åbningen i Holstebro er lækket. Det er de meget ærgerlige over. Efter ønske fra Power har jeg derfor fjernet listen indtil tilbuddene offentliggøres af Power.
...
/Rasmus
Det er vel snarere trådstarter, der bør beklage, at han/hun ikke kunne lade være med at være [over]smart...
Det har intet at gøre med at være 'smart'. Det var en lille service for brugerne herinde. Ærligt talt kan jeg ikke helt se, hvorfor de gør så stort et nummer ud af det, idet bladet alligevel rammer de danske hjem før tilbuddene er gældende. Havde det været mere end et par uger før omdelingen af aviserne, så måske. Men her er tale om nogle ganske få dage, og så får de tilmed gratis omtale i et kendt medie med mange besøgende.

Jeg har i øvrigt givet Rasmus en undskyldning. Dig skylder jeg til gengæld intet.
Senest rettet af Kaktus-burger 2. maj 2017, 09:03, rettet i alt 1 gang.
Af Bjur
#251165
Kan ærlig talt heller ikke se, hvad det store problem skulle være. Det er ikke engang helt fantastiske tilbud. Tak fordi du gad dele informationen og så er det vidst heller ikke jordens undergang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#251166
Først og fremmest, så er der ingen her på siden som er ude efter en undskyldning fra nogen. Power har i en pæn tone henvendt sig med et ønske om lige at gemme spoiler-alerten indtil de selv er klar til at smide tilbuddene online, og det er ikke et unfair ønske.

Det er jo ikke den vilde IT-skandale vi er ude i, hvor nogen har hacket en database og lækket top-secret information. Som med så meget andet, så er der dog en tiltænkt publiceringsdato, som udgiverne af tilbudsavisen gerne ville overholde og som med alt andet litteratur, så er det ærgerligt hvis man ikke selv får lov at stå for publiceringen af disse nyheder. Vi har selv en gang tidligere måtte bede et andet nyhedssite om at moderere deres forums fordi en af vore anmeldelser var blevet opsnappet før tid og var blevet publiceret i fuld længde i et indlæg , hvilket jo ødelagde vores lancering lidt.

Så: Der er absolut ingen sure miner. Vi vil bare gerne beholde den gode stemning og når tilbuddene er online, så kører I bare lystigt videre her i tråden.
Af tla
#251190
Torben Rasmussen skrev:Det er kun i butikken i Holstebro. Det er jo åbningstilbud.
Kig igen, 4 af dem gælder hele landet :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#251192
ahh, de fire på forsiden. Der står jo at de andre varehuse først åbner kl 10, men mon ikke du kan få den online kl 7?
Af tla
#251234
Nå det gik godt nok hurtigt, spam refreshede siden og inden prisen (for mit vedkommende) blev sat til 1999 på siden så var de udsolgt :D