Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henrik.bendtsen
#251065
Mener bare at 55E6 har været længere nede i pris, men 17k er måske en fair pris ? Eller skal jeg ha is i maven og se hvad der sker ?? Vh
Af lennon
#251067
Nu har jeg næsten 3m siddeafstand og skal derfor op i 65" . Jeg er også mest tændt på E6 , og håber Powers kampagne smitter af på nabo butikkernes E6 priser ( Giganten og HiFi Klubben) . Drømmen er at 65" E6 kommer ned i 20k, som den tidligere har været . .
Af Beckham
#251071
Mener jeg har lige omkring 3,5 meters afstand til tv'et. Jeg har lige investeret i 65" skærm....ingen problem overhovedet. Ville gerne have en 75" hvis pengene og pladsen var til det...:-) På 4.2 meters afstand ville jeg 100% gå efter en 65".
Af henrik.bendtsen
#251073
Troede det var nok at tjekke Pricerunner, men hi-fi klubben bliver ikke nævnt der, og de ser ud til at være konkurence dygtige, men det er stadig kun Elgiganten der har dem på lager. Vær det ved en åbningsfest at 65 E6 var nede i 20k ? For så skal jeg da ha den. Vh
Af Bjur
#251074
Tror ikke på E6 til 20k. Elgiganten har den ikke på lager og heller ikke power så hvorfor skulle de lave den til det?
Af henrik.bendtsen
#251075
Elgiganten Fields har 65" E6 på lager, men 25k gør ondt, hvis den har kostet 20k før, kunne det være at den under 25k - med lidt held. Vil helst ikke ha 65"B6. Selv om det er en voldsom forbedring istedet for mit 50"G30. Vh
Af Beckham
#251076
Hifiklubben er normalt at finde på Pricerunner. Tror at det er fordi at E6 er på vej ud at du ikke ser den på Pricerunner længere. Du kan jo heller ikke ikke engang få lov at trykke "køb" inde på deres hjemmeside....
Af henrik.bendtsen
#251077
Er billede via tuner på B6 og E6 identiske, så det er samme billede kvalitet ? Er 65" for stort til tuner billede ? Eller gør en 55" det bedre ?? Er totalt novice, så forklaring er velkommen. Vh
Brugeravatar
Af hifreak
#251078
Nogen der har planer om at tage afsted til Struer? er stadig med på at dele benzin og bro :)




Sendt fra min A0001 med Tapatalk
Af Beckham
#251079
henrik.bendtsen skrev:Er billede via tuner på B6 og E6 identiske, så det er samme billede kvalitet ? Er 65" for stort til tuner billede ? Eller gør en 55" det bedre ?? Er totalt novice, så forklaring er velkommen. Vh
Den er rigtig svær at svare på. Generelt siges det jo at B6 og E6 er nærmest identiske når det kommer til billedkvaliteten. Jeg har dog læst rundt omkring på diverse forums at visse brugere mener at E6 lige gør det en tand bedre, også i forhold til opskalering. Men en reel sammenligning har jeg ikke lige set. Selv har jeg også kun set B6 i aktion og den synes jeg ikke overbeviste i forhold til opskalering af normale tv kanaler.
Af scasian
#251083
Bjur skrev:Tror ikke på E6 til 20k. Elgiganten har den ikke på lager og heller ikke power så hvorfor skulle de lave den til det?
Jeg går stærkt ud fra at Power ikke har flere 65 E6'ere tilbage, hvis det ikke allerede er blevet sagt. Men Elgiganten havde et par stykker tilbage rundt omkring i landet for små 2-3 uger siden.