Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#250775
Kan heller ik få tvet til at installere 3865, den åbner også forskellige medie muligheder når jeg sætter USB i, selvom kun opdateringen ligger der på.

Har prøvet at slukke tv med USB i og tænde igen, men den vil ik igang.

Nogen hvor det er lykkedes at opdatere fra 3843 til 3865?
#250779
thg skrev:Kan heller ik få tvet til at installere 3865, den åbner også forskellige medie muligheder når jeg sætter USB i, selvom kun opdateringen ligger der på.

Har prøvet at slukke tv med USB i og tænde igen, men den vil ik igang.

Nogen hvor det er lykkedes at opdatere fra 3843 til 3865?
Det gjorde den også hos mig og jeg kunne ikke finde filen. men så skete der noget den begyndte at opdatere efter lidt tid med usb stiks sidende i og er nu ved at opdatere firmware . :) Så mon ikke det lykkes.
#250780
Så er min opdateret uden problemer så skal den kommende tid vise om jeg undgår de mange genstart og app fejl jeg havde i den foregående firmware.
#250802
Ja der er 5,1 lyd via SPDIF i Netflix.
#250984
Er der nogen hvis 'home' knap også er forsvundet efter den sidste opdatering? Nåede desværre ikke at se hvad den nye opdatering havde af nummer.
Jeg opdaterede via USB, da den sidste opdatering kom for noget tid siden. Nr. 6. et eller andet.
Denne gang gjorde tv'et det selv, og nu mangler jeg alt hvad der ligger under home knappen. Tv'et bliver næsten helt sort, men man kan høre lyden. Har prøvet at tage strømmen et par gange, så android starter op, men det har indtil videre ikke hjulpet.
Er der en eller anden der har et forslag til hvad der kan afhjælpe problemet?
#251022
Slet ikke nogen der har et forslag til at afhjælpe mit problem? Har fundet en genvej til mine videoer på synologyen, men savner det der ligger under min home-knap, så meget. Har prøvet at sætte en usb i med den nyeste software, men tv'et fortæller bare at det er opdateret. Har også prøvet en ældre opdatering, men det vil det heller ikke. Hvordan kan jeg nulstille tv'et når jeg ikke kan komme ind i indstillinger? Hjæææælp.
#251035
Alt virker fint, på nær alt det under home knappen, hvilket jo også er en hel del. Jeg kan bruge discover knappen til for eksempel at komme til mine videoer, billeder og musik på min synology. Men for eksempel hvis vi ser film, så kan jeg heller ikke pause eller spole i dem. Og ja, jeg har prøvet at skifte batterier i begge fjernbetjeningen. Jeg kan også caste for eksempel HBO og Cmore.
Er bare ked af at skulle sende tv'et til reklamation, da jeg næsten ikke kan undvære det, med alt det gode sport der for tiden.
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 102