Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mfede
#250720
Det er der jo ingen som påstår, PeterD. Det er som om du ikke vil forstå at KS7005 er virkelig value for money i manges øjne. Kom nu videre fra det Samsung-had.
Af PeterD
#250723
Mfede skrev:Det er der jo ingen som påstår, PeterD. Det er som om du ikke vil forstå at KS7005 er virkelig value for money i manges øjne. Kom nu videre fra det Samsung-had.
Tror du misforstår. Jeg vil bare gøre opmærksom på at der i overskriften står OLED mod KS, så kunne uvidende tænkte "Hold da op. Er KS den eneste model som kan matche OLED teknologien".

Nu er brugerne på FP generelt kloge men jeg vil bare gøre opmærksom på det :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250726
Ahh, mon der er nogen der virkelig tænker således? Man kan jo klikke på emnet og læse tråden i så fald. Jeg tror ikke vi behøver dine serviceoplysninger i hver eneste tråd hvor Samsung indgår.
Af Bjur
#250743
Jeg har et PS64D8005 Samsung Plasma som skal udskiftes. Min største bekymring er nok det er til stuen og vi har en sofa midt for samt en sofa skråt til venstre fra skærmen så i den sofa vil man måske sidde 60-45 grader. Min frygt er det ikke vil se godt ud når man sidder der med ks7005 men det er lige dobbelt op i pris hvis jeg skal have oled.