Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#250691
Swingking skrev:Er der overhovedet nogle som ved hvad forskellen er, mellem Version: v3.843 og den nye v.3.865

Det er jo Android Tv 6.0 Marshmallow begge to.
De stoppede jo udrulningen af Android 6.0, så mon ikke 3.865 bare er den med fejlrettelsen? Det forlød på visse fora, at den første version brickede nogle 43" HD-modeller.

Udrulning af Android 6.0 til Sony TV genoptages den 19. april: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1492322473
#250693
Stein skrev:Der er sgu opdateringer hele tiden til det tv , vel nummer 10 efterhånden , hvad med at man laver det ordentligt fra starten
Giv mig ét eksempel på en telefonsoftware hvor man ikke har haft behov for at patche noget efterfølgende. Eller software til noget som helst...

Softwaren til mine æble-enheder er den bedste indtil videre og der kommer opdateringer godt en gang i måneden fordi noget skal fikses.
#250694
Jeg har haft mange gange hvor den genstarter helt af sig selv som er ret træls. Samt at mange aps eller hvad det nu er som jo kører i bagrunden tilsyneladende lukker og der kommer en besked frem på skærmen at den desværre er lukket. Jeg har så den fejl behæftede : v3.843 som jeg lagde ind via usb. Har lige søgt om den nye ver. 3865 kunne hentes man får beskeden at software er opdateret så den er ikke lagt ud endnu til download.
Kan v.3.865 hentes på Sony s hjemmeside ?
#250721
Torben Rasmussen skrev:
Stein skrev:Der er sgu opdateringer hele tiden til det tv , vel nummer 10 efterhånden , hvad med at man laver det ordentligt fra starten
Giv mig ét eksempel på en telefonsoftware hvor man ikke har haft behov for at patche noget efterfølgende. Eller software til noget som helst...

Softwaren til mine æble-enheder er den bedste indtil videre og der kommer opdateringer godt en gang i måneden fordi noget skal fikses.
Det er bare pissetræls , det tager mig 2 timer hver gang , til opdatering , og indstilling af kanaler og billede.
Og lige ang tlf software , så har jeg ikke opdateret min Xperia endnu , den kører upåklageligt :p
#250722
Jeg ved godt, at Sony skriver, at man skal nulstille alt, men det har jeg altså ikke gjort ved mit endnu. Og den virker stadig. Så er det kun tiden til opdateringen du skal afsætte, hvilket tager ca. det samme som at opdatere din telefon.

Mht. ikke at opdatere telefon mv. fordi det kører, så er der kommet adskillige opdateringer til Android i almindelighed, så hvis din telefon ikke har fået dem, så har den nok nogle sikkerhedshuller, du slæber rundt på. De fleste patches til iOS er sikkerhedshuller der lappes og dem går jeg altså ikke udenom.
#250724
er ved at prøve at opdatere mit tv nu, via usb. men den starter ikke op med at opdatere, som man gjorde før.
nu har man forskellige muligheder for at åbne filen, hvad for en skal der evt trykkes på.
#250729
der er intet på usb stick. andet end den man downloader. den finder heller ikke noget på auto update, skriver at den er opdateret, den der er på tv nu er version 843, den nye skulle hedde 365.

OG NU VIRKER DET, HMM
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 102