Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaktus-burger
#250650
Når du smider det op her, og derefter henviser til et nyt site, så tillader jeg mig lige at respondere på din annonce:

Din pris er for urealistisk.
Af dafling
#250651
Kaktus-burger skrev:Når du smider det op her, og derefter henviser til et nyt site, så tillader jeg mig lige at respondere på din annonce:

Din pris er for urealistisk.
Hej Kaktus burger. Ja, det var lige den nemme løsning at linke til dba :o . Ved godt jeg ikke får 5000 kr. for mit tv, men ved af erfaring at ALLE på dba skal prutte med prisen lige meget hvor lav prisen den er, så nu er der noget at forhandle med, ville egentlig heller sætte den pris jeg vil have, men prisen skal altid ned. Mvh.
Af bromberg
#250652
Herinde kan du fint sætte den pris du vil have. Her pruttes der ikke pr refleks - prittes der er sandsynligvis efter den pris man finder realistisk, så er det op til dig om du vil sælge til det angivede bud:)

Ellers er jeg meget enig. Satte du det til 250kr, blev der budt 100kr. Sådan er det
Af dafling
#250663
Jeg har 2 faldskærme til salg da jeg er kommet til at købe et OLED65E6V til stuen hvor jeg havde mit sony 65x8505c.Satte mit sony til salg på dba og her på flatpanels.dk til den pris jeg havde forestillet at skulle have, der er rigtig mange fra dba der har ringet og skrevet med skambud hvor jeg har holdt fast i prisen, da det så måske ikke kan sælges tænke jeg at jeg ville sælge mit soveværelse tv Panasonic 55VT50 og så få mit sony i soveværelset, det prissætte jeg så for højt, så jeg kunne slå af prisen, ved ikke hvad der er den rigtige strategi?
Af donboa
#250665
Hej jeg bød 2500 på DBA men vil godt gå op til 2700 kr bor Østerbro og tror nok jeg kan få køre mulighed

hilsen Martin (DBA)
Af BrunoB
#250678
Torben Rasmussen skrev:Finten er at respondere med en uændret pris når fjolserne på DBA folder sig ud som kræmmere.
Jeg har lige solgt en MC via DBA. Og den kulturforskel der er mellem Jylland og hovedstadsområdet er virkelig underholdende - do. :D
Jyderne der responderede blev næsten alle sammen fornærmede over at jeg fastholdt den annoncerede pris.

Si mæ er du overhovet ik ingterseret i a handl?
Hva fanden sætter do den så til salg for?


Den første måned satte jeg den til 28000 og den første der ringede op sagde uden at præsentere sig: Den æ få dyr do. A byr 20000.
Da jeg 2 mdr efter satte den til salg igen til 20000 ringede den samme op igen og igen uden at præsentere sig lød det: Den æ sgu få dyr do. A byr 15000. Hvis do æ hurtig

Det var en fra Holte der fik den til prisen. O_O
Brugeravatar
Af bbplayer
#250687
BrunoB skrev:Den første måned satte jeg den til 28000 og den første der ringede op sagde uden at præsentere sig: Den æ få dyr do. A byr 20000.
Da jeg 2 mdr efter satte den til salg igen til 20000 ringede den samme op igen og igen uden at præsentere sig lød det: Den æ sgu få dyr do. A byr 15000. Hvis do æ hurtig
Hvis du 2 måneder efter sætter den til salg for 20.000 og havde samme bud 2 måneder før, så ved jeg ikke hvorfor du er efter jyderne her? Jeg synes det lyder som selvmål.
Af BrunoB
#250690
Hvis du har ondt i røvetten af at jeg synes at de jyder der kontaktede mig var særdeles underholdende så for min skyld no alarm.
Men når vi snakker om selvmål :D - så kan enhver med et minimum af omløb i hovedet da regne ud at fjolset med de 20K og derefter 15K bare var en jyde(oh hans dajlie groue dialekt <B ) der fik sine ensomme aftener til at gå med sådanne opringninger.
Manden havde sandsynligvis ikke engang MC kørekort - eller 20K i lommen.
Men sandsynligvis nok traktor kort :D
Af BrunoB
#250707
Haha modtaget :)
Men for lige at få det på det rene så har jeg sææl boet i Jydeland siden 1976 - og har efterhånden kun jyder som omgangskreds. :p
Men pga et tilsyneladende dårligt "sprogøre" så mobber de mig fanden galemæ med at jeg stadig snakker køvenhavnsk.
Og når jeg f.eks har fortalt dem historien om vores plovdreng med "den æ får dyr do" så skriger de af grin og siger, at det sgu bare er mig der ikke er integreret.
Hvorpå jeg svarer at jeg nægter at efterkomme deres racistiske 100% assimilations krav :D :D
Såh det? ;;)