Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246831
Sony har i øvrigt valgt at stoppe de fleste af funktionerne i deres SmartView app, så den basalt set blot bliver en kopi af fjernbetjeningen. Jeg vil ikke gå tilbage og rette i anmdelsen, men det er s... et skridt baglæns.
#246930
Torben Rasmussen skrev:Sony har i øvrigt valgt at stoppe de fleste af funktionerne i deres SmartView app, så den basalt set blot bliver en kopi af fjernbetjeningen. Jeg vil ikke gå tilbage og rette i anmdelsen, men det er s... et skridt baglæns.
Ja, det undrede mig også en del. Jeg bruger faktisk ind imellem guide delen, selvom den var møg besværlig at sætte op med de rigtige kanaler (og ikke alle kanalerne er der). Men den var bedre end ingenting.

Det primære problem med den er, at det ikke er to-vejs kommunikation, så den bare hiver guide info fra TV'et.

Og KODI er guds gave til ... mig. Har ikke fundet noget, den ikke kan afspille endnu.
#246963
Sony har sat udrulningen af 6.0 Marshmallow på pause pga. problemer:

- "Vi har midlertidigt suspenderet Android Marshmallow-firmwareopdateringen, både som automatisk download og USB-download. Dette skyldes, at der er opstået nogle tekniske problemer på markedet under vores indledende opdateringer. Vi forstår, at dette er en længe ventet opdatering, men vores prioritet er at levere en god opgraderingsoplevelse for alle vores kunder.

Vores TV-ingeniører arbejder utrætteligt på at løse de tekniske udfordringer, der vedrører denne vigtige opdatering til det europæiske marked, og de vil fortsætte med opdateringen så hurtigt som muligt. Det betyder imidlertid, at vi ikke kan følge vores oprindelige tidsplan for udrulning til alle TV inden den 8. marts."


"BEMÆRK: Hvis du allerede har gennemført opgraderingen uden problemer, bør du ikke blive bekymret over denne meddelelse."


Link: https://www.sony.dk/support/da/content/ ... ow-on-hold
#246977
Til film via kodi, er det da skod uden DTS lyd og Filmen kan slet ikke kan ses da kodi låser. Når man sender lyden videre til ens forstærker via Hdmi.

Da er jo ikke alle som syntes at lyden i selve tv'et er perfekt, jo du gør måske :-)
#247178
jakobfc skrev:Er der en der fik opdateret ligesom mig! der gider at se om jeres Hbbtv på DR stadig virker??
jeg får slet ikke muligheden for at vælge det (ved tryk på rød tast)

På forhånd tak

Jakob

På mit gør den

Stein
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 102