Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
#250634
Jeg har et Sony X8505C og har pt. fuldpakken fra YouSee kabeltv. Jeg overvejer at opsige fuldpakken og i stedet kun have grundpakken og herudover tilvælge 10 stk. valgfrie kanaler til 180 kr. pr. mdr. hvor man så skal have en CI-kortlæser.

Mit spørgsmål er om der er ekstra ventetid ved kanalskift, når nu den skal tjekke mit YouSee kort, at jeg virkelig har abonnement på den pågældende kanal og derudover kan jeg med tv'ets dual tuner optage noget fra en af de valgfrie kanaler på kortet og så se en anden kanal som også er en del af de valgfrie kanaler?
Af esef
#250653
Nu har jeg ikke YouSee, men en anden kabel udbyder. Tror dog jeg kan svare på dine spørgsmål. Kanalskifte er ikke langsomt i forhold til min Viasat box, men man kan til gengæld ikke optage en kanal mens man ser en anden.
Af thg
#250654
esef skrev:Nu har jeg ikke YouSee, men en anden kabel udbyder. Tror dog jeg kan svare på dine spørgsmål. Kanalskifte er ikke langsomt i forhold til min Viasat box, men man kan til gengæld ikke optage en kanal mens man ser en anden.
Men ser du tv via et kort i CI kortlæseren?
#250655
Jeg har grundpakken plus 20 valgfrie kanaler og bruger ci modul, når jeg skifter mellem mine kanaler som hører til grundpakken, så går der ca 2 sek mellem skift, og ca 4 sek når det er de valgfrie kanaler.
Af thg
#250657
bremsesporet skrev:Jeg har grundpakken plus 20 valgfrie kanaler og bruger ci modul, når jeg skifter mellem mine kanaler som hører til grundpakken, så går der ca 2 sek mellem skift, og ca 4 sek når det er de valgfrie kanaler.
Kan du optage en af de valgfrie kanaler og se en anden valgfri kanal imens?