Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250618
Den er købt fra Amazon, så nej det er ikke dansk. Tjekkede ikke lige hvilke undertekster der var med - Rasmus har nappet skiven nu imens jeg skriver anmeldelsen på TVet.
Af Ludo
#250624
Torben, hvordan går det med anmeldelsen? Hvornår regner du med, at den kommer op? Vi venter i spænding.

Jeg vil i øvrigt høre, om I har mulighed for at tjekke, hvordan kvaliteten er fra streaming af fodbold, f.eks. fra Viasat?

Jeg tror, at der er flere og flere, som går over til streaming frem for kabel-TV.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250627
Den danske version er færdig, men den skal lige oversættes til vores .com domæne. Vi har ikke TV'et længere, så der kan ikke testes yderligere på det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#251195
Noget kunne godt tyde på, at Android 7.0 snart rammer Sony TV. Ifølge denne amerikanske supportside

"Your Android TV software version is scheduled to receive a major update. The update is scheduled to begin after 05/2017. If the Android TV software is updated, the following various features are added or improved."

Der nævnes godt nok kun nogle få modeller (efterår 2016), men det kan være de ruller den ud i flere omgange.

Link: http://helpguide.sony.net/androidtv-upd ... urce=1-2-2
Af Beckham
#251200
Spændende...altid fedt med lidt upgrades..:-) Bortset fra det, så synes jeg nu at min første uge med Android tv har gået ganske fint. Ingen crashes so far....måske jeg ikke har presset det hårdt nok..;-)
Af Beckham
#251207
OK..ja...også lidt spøjst de ikke slår den lidt større op...altså som en 7.0 Nougat. Hvis det altså rent faktisk er Nougat som omtales...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8