Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#245757
Ja spændende at se om 4.50 softwaren løser noget. Lad os holde tråden frisk i baghovedet efter opdateringen.

Hos mig sker det vel hver 10-15. gang. I starten nåede jeg som nævnt kun at opleve det, når jeg skiftede fra HDR til SDR, men forleden skete det også ved opstart fra standby helt udenom noget der kan forbindes med HDR.
Af rasmusvn
#247255
Så ankom opdateringen ellers til PS4, og det er fortsat samme opførsel.

Om det så er lige så ofte, det er svært at svare på.

Så er spørgsmålet så, om LG får det løst med den FW, der åbenbart kommer i Marts.
Af scasian
#250075
Jeg har en 65E6V og PS4 Pro, og jeg har samme problem. Når jeg har slået "Deep Colour" til, så forsvinder billedet men også lyden i mit tilfælde. Hvis det er slået fra, så virker det fint dog - uden HDR.
Det hele går igennem min Denon X4300H, så jeg prøvede at skifte over til min Oppo udp-203, og der kom der lyd og billede og "HDR" poppede op i hjørnet, så problemet er ikke kablerne... Men det ligger måske hos PS4 Pro?
Af scasian
#250563
Så prøvede jeg med et nyt HDMI kabel, specifikt det kabel jeg fik med, da jeg købte min Oppo udp-203, og nu virker det hele uden problemer(det er sat direkte ind i tv'et HDMI 2 (ARC), men virker også på HDMI 1). Er der andre som har haft held med at skifte deres HDMI kabel ud?
Af Sylvest
#250596
Jeg fik faktisk tilsvarende problem her til morgen.

For præcis 1 måned siden købte jeg et B6V og det har virket upåklageligt indtil i morges. Jeg har koblet både Nvidia Shield, Oppo udp-203 og PS4 på via en Onkyo TX-NR656.
Kabel fra Onkyo til B6V er et Supra High Speed
Kabel fra Shield og PS4 er billige no-name
Kabel fra Oppo er det som fulgte med.

Jeg har prøvet alle mulige kombinationer og alle steder får jeg signal men intet billede, dog fik jeg med Shield direkte i B6V et billede som blinkede mellem Shield og snevejr.
Oppo-kablet virker derimod for alle enheder.

Skal jeg købe nye kabler (hvilke??) eller skal jeg reklamere?