Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pdj1974
#249672
Tror det er en "regnskabs ting". De ved godt at de slet ikke har den værdi, som de står til, men spørgsmålet er bare hvornår de har lyst til at lave den nedskrivning af lagerværdien. Vil tro de gør de i klumper med en mange andre varer, når det skattemæssigt bedst kan betale sig.
Af KBW
#250239
Ærger mig egentlig over have købt 65b6 i stedet for C-modellen. Pga fjernsynets opbygning kan den flade b'er alligevel ikke side helt tæt til væggen. Man går glip af sidste chance for historiens bedste 3D. 4K giver jo ægte HD i 3D.
Brugeravatar
Af bbplayer
#250240
Der skal man jo så have set C6 modellen på væggen, der er godt plads til at sætte Chromecast og andre stik i nu, ingen som helst problemer der. Og når man står ved siden af det, så virker den godt nok som om tv't har flapører. Men nok sagt, så er den buet skærm ikke noget forhindring for en god tv oplevelse, når først den hænger der 8-)

Tror det bliver en tilvænnings sag om denne skærm er ok, og så kommer det til et indretnings spørgsmål, eller et tv oplevelses spørgsmål.
Af KBW
#250242
Har et 920, ikke særligt buet. Og med Vogels 345 Thin kommer de alligevel ikke helt tæt. Og med verdens tyndeste ophæng ender selve skærmen alligevel ca 10 cm fra væggen.
Brugeravatar
Af bbplayer
#250257
KBW skrev:Har et 920, ikke særligt buet. Og med Vogels 345 Thin kommer de alligevel ikke helt tæt. Og med verdens tyndeste ophæng ender selve skærmen alligevel ca 10 cm fra væggen.
yep, alligevel 10cm, det kan godt se komisk ud :) men heldigvis er denne visuelle design del ikke noget jeg går og ser på, så når man sidder 2 meter til siden for skærmen , så tror jeg egentlig at jeg har erfaret den buet del har været et plus.
Af Bjur
#250263
Hej jeg har et spørgsmål. Jeg skal have erstattet mit Samsung plasma PS64D8005 i stuen. Mht. Oled priser. Hvordan ser det så ud mht. dette års modeller. Jeg tænker på om dette års oled bliver dyrere eller bliver de blot billigere og bedre?
Jeg kan godt vente noget tid endnu men spørgsmålet er om priserne bliver ligeså lave eller endnu lavere som dette års oled på tidspunktet eller er de blevet dyrere at producere? Jeg har haft et 910v som jeg ikke var helt tilfreds med. Udover børnesygdomme var den elendig med sd materiale.
Af Beckham
#250266
Umiddelbart synes jeg det ser ud til at priserne starter nogenlunde samme sted som sidste år. Om de nye modeller bliver lige så billige på dette her tidspunkt næste år er jo svært at sige. Men umiddelbart er konkurrencen på Oled jo øget da både Philips og Sony er på banen i år også. I forhold til hvad jeg har set er der ikke rigtig sket nogle revolutioner på 2017 modellerne i forhold til 2016 modellerne, så jeg ville umiddelbart ikke tøve med at tage en 2016 model hvis det er\var OLED jeg var på jagt efter...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250268
Der er lidt højere lysstyrke i 2017-panelerne men ikke noget der revolutionerer. LG har også en ny version af deres WebOS klar, som de gamle heller ikke får.

OLED er stadig kun premium modeller, så "billige" bliver de nok ikke uanset hvad.
Af Bjur
#250270
Hej Torben tak for svaret. Det jeg tænker på er om de nye modeller bliver lanceret dyrere end sidste års modeller og om det måske blev billigere ved at der kommer flere mærker at vælge imellem. Det sidste er selvfølgelig teoretisk men mere konkurrence burde betyde lavere priser.
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 192