Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skyheart
#247538
Hej med jer!
Er der nogen, der har erfaringer med BlockBuster appen på Samsung KS7005?
Jeg har endnu ikke kunnet afspille en film fejlfrit.
Nogle gange hakker den hvert 3. minut, ofte er lyden ude af sync, appen kan ikke lukkes/fryser, så man er nødt til at nulstille hubben eller tage strømmen helt at tv'et og andre gange hvor filmen rent faktisk kører ok, så er der en gul/blå loadbjælke hen over skærmen.

Jeg har kontaktet BB flere gange, men dem der sidder i support stikker bare gratis filmkoder ud og beklager, så jeg har svært ved at finde ud af, om det er selve appen i tvet, der er fejl på eller det er BB's levering til appen eller noget helt 3.

Jeg har kablet 50mbit Stofanet direkte i TV.
Erfaring?

Mvh Thomas
Af Skyheart
#247574
Har kun testet det kort, men det så ud til at virke, ja.
Desværre så kommer der som regel ikke et cast icon frem i android app, ligesom i f.eks youtub appen, så kunne heller ikke køre det over mobilen for at se om det virkede.
Blockbuster har lige skrevet, at er var afspilningsproblemer i aftes, men det har de skrevet hver gang.
#247638
Hej
Jeg har også et Samsung SK7005 hvor Blockbuster appen er elendig.
Når jeg bruger min telefon eller en pc kører det fint.
Så der er med ret stor sandsynlighed appen der fejler.
Nogen der ved og den kan opdateres?
Mvh. Lars
Af Skyheart
#247639
Igår skrev BB kundeservice, at de arbejdede på en ny platform, men til hvad sagde de ikke og heller ikke hvornår denne nye platform skulle være færdig.
Det er ihvertfald sikkert, at deres app til Samsung 2016 modellerne ikke fungerer.
I aftes afspillede jeg en film fra android mobil via Chromecast. Det virkede fint.

Kan man adressere problemet direkte til Samsung måske?
Mvh Thomas
Af PeterD
#247656
Skyheart skrev:Jeg var ved det en dag men opgav da at finde kontaktinfo på dem. Man bliver bare kastet rundt i autosvar, men der er nok en formular et sted.
Hvad med Facebook? O-O
#247660
Hej, nu har jeg forsøgt at skrive til Samsung DK, så må vi se hvad de siger.
Men der er sku for dårligt at man er nød til at teste app i butikken for at se om de virker! Det gør man jo ligesom ud fra.
#247707
Samsung foreslår at man nulstiller smart hub. For derefter at installere alle apps igen.
Menu -> Indstillinger -> Support -> Selvdiagnose -> Smart hub Nulstilling.
De skriver også at det er BB der stå for app'en.
Dem prøver jeg at skrive til...
Af Skyheart
#247708
Det hjælper ikke. Har nulstillet min hub flere gange. Det gør kun lige, at man kan kommunikere/starte BB appen op igen, men kort tid efter, er det det samme igen.
Da jeg prøvede at se Warcraft nulstillede jeg hubben 3 gange og måtte tage strømmen af tv 4 gange. Tilsidst kørte filmen med loadbjælken pulserende hen over skærmen, men det var den eneste måde, man kunne komme igennem filmen på.