Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cbp
#247611
Jeg vil lige give en lille opdatering mht hum Noise, højttaler susen.

Hum noise var der meget meget svagt på højre højttaler igår aftes.
Men man skal have øret helt op under fjernsynet for at man lægge mærke til det. Jeg har ingen planer om at stikke hovedet ind under fjernsynet for at se tv så Jeg er ikke generet af det, så indtil videre er jeg tilfreds.

Nu er det kun 3 dage siden fw blev opdateret, så ser tiden an.
Af cbp
#247613
kvetter skrev:Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz
Husk nu du kan udelukke router og internet ved at oprette en mobil Hotspot på din smartphone og kople dit tv op på din telefons 4g netværk.

Ellers er det på tide at fejlmelde og få en lg teknikker ud.
Af cbp
#247714
Til dem der har ventet på dansk fw, så kan den nu hentes på lg's hjemmeside.
Det er den samme som er henvist til tidligere, så ingen grund til at være nervøse.

Fortsat god aften
Af Hbar
#247727
Kan være de er nede; den kørte meget langsomt i morges. Har du sat sprog og sted til dansk og danmark, for det tror jeg har stor indflydelse på hvor den henter opdatering fra. Det kræver også at dit fjernsyn er på et wifi eller lan netværk, men det antager jeg du har styr på.

Ellers kan jeg ikke sige hvorfor det ikke skulle virke.
Af DKMIK
#247749
Hmm der noget galt, har opdateret 2 gange før med usb, men den fil jeg henter fra hjemmesiden er der fejl på når jeg pakker den ud, og der er ingen online for mig. :((