Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#247512
Nej, men Angola linkes florerede allerede igår, hvor jeg hentede:).

Men den er opdateret nu og software version er nu 04.31.10 og alt fungere.
Tænk man har så lidt tålmodighed;)
Af bromberg
#247521
De herrer Rasmus og Torben - jeg fandt en tråd vedr opsætning af ps4 Pro til uhd tv (husker ikke hvem af jer der havde oprettet den), en lignende beskrivelse ville være kærkommen blot på b6 tv'et.
Eller dvs at det kan godt være en guide vil være brugbar på andre tv også.
Jeg kan læse på div forums at mange er i tvivl om opsætning af ps4 Pro og b6 ved hdr Gaming.

Det er meget rgb indstilling, sort niveau og rigtig biograf indstillinger der er mange meninger og spørgsmål om.
Noget en kan forklare helt pædagogisk?
Senest rettet af bromberg 18. mar 2017, 15:46, rettet i alt 1 gang.
Af kvetter
#247524
cbp skrev:Ja, det rettede susen fra højttaler.
Men vil se tiden an om det kommer tilbage.
:) Hej jeg er ny her i Flatpanels.

Har i haft problermer med netværket på LG b6v? Jeg har droppet trådløs og sat kabel på, men det falder af netværket når jeg har spillet music på you tube ca. 1 til 2 timer. Kan få netkortet på fjernsynet igang igen hvis jeg slukker helt for strømmen til tvet? Har instaleret den ny firmware efter jeres anvisninger. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#247526
bromberg skrev:De herrer Rasmus og Torben - jeg fandt en tråd vedr opsætning af ps4 Pro til uhd tv, en lignende beskrivelse ville være kærkommen blot på b6 tv'et.
Eller dvs at det kan godt være en guide vil være brugbar på andre tv også.
Jeg kan læse på div forums at mange er i tvivl om opsætning af ps4 Pro og b6 ved hdr Gaming.

Det er meget rgb indstilling, sort niveau og rigtig biograf indstillinger der er mange meninger og spørgsmål om.
Noget en kan forklare helt pædagogisk?
Handler det blot om, at få vist HDR fra din PS4? Eller er det de øvrige indstillinger du er ude efter? For at få HDR et det ikke billedindtillingerne du skal rode med, men derimod opsætningen af HDMI-portene,hvor du skal aktivere "HDMI Ultra HD Deep Color".
Af cbp
#247527
Jeg har overhovedet ingen problemer efter opdatering.
Jeg mener fjernsynet har en strømspare tilstand der bliver aktiveret når den er på YouTube, netflix og der ikke er bruger aktivitet.

Mit tv bliver mørkt i pc tilstand når der ikke er aktivitet i et stykke tid.
Det kan også være dit netværk der giver problemer, prøv trådløs opkobling.

Jeg hentede opdatering fra LG hjemmeside, blot den afrikanske.
Af kvetter
#247528
Tak den opdatering brugte jeg også efter dine fine anvisninger. Har nu slået spare funktioner fra. Trådløs falder den ud hele tiden.
Af bromberg
#247529
Torben Rasmussen skrev:
bromberg skrev:De herrer Rasmus og Torben - jeg fandt en tråd vedr opsætning af ps4 Pro til uhd tv, en lignende beskrivelse ville være kærkommen blot på b6 tv'et.
Eller dvs at det kan godt være en guide vil være brugbar på andre tv også.
Jeg kan læse på div forums at mange er i tvivl om opsætning af ps4 Pro og b6 ved hdr Gaming.

Det er meget rgb indstilling, sort niveau og rigtig biograf indstillinger der er mange meninger og spørgsmål om.
Noget en kan forklare helt pædagogisk?
Handler det blot om, at få vist HDR fra din PS4? Eller er det de øvrige indstillinger du er ude efter? For at få HDR et det ikke billedindtillingerne du skal rode med, men derimod opsætningen af HDMI-portene,hvor du skal aktivere "HDMI Ultra HD Deep Color".
Hej Torben - HDR indstillingen træder selv i kraft ved hdr materiale (Har kun world of tanks til test) og mine hdmi porte er sat til udh, så det virker og jeg har også billede.

Det var mere om det er sat korrekt op. Det jeg kan læse folk gør ved alm gaming er "udvidet farver" og "lav sort" på b6 og ps4 "rgb udvidet (Mener jeg det hedder), mens når det er HDR, så sætter b6:
"normal farver", "høj sort", mens ps4 sættes til "rgb begrænset".

Så det er mere for at få korrekte indstillinger. Jeg har sat RGB indstillinger på auto på min ps4 pro, mens jeg ikke ændrer på HDR gaming indstillinger på b6.
Men her mener jeg at have sat "lav sort" og "normal farver" -

Jeg tænker min ps4 pro er sat korrekt op og smider det signal og rgb output afsted som hdr og sdr hver især kræver, mens jeg er i tvivl om mine hdr indstillinger på b6
Af luthorson
#247530
hvor lang tid plejer der at gå før man kan opdatere via tv`et?

og er der en guide til hvordan man ellers opdater via usb? jeg er sgu ikke så skab til den slags.