Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nesager
#246340
Rasmus Larsen skrev:Jeg vil helst ikke starte "krige". Vi har vel alle nogle producenter, som vi har større tillid til end andre :)

Men jeg kan vel strække mig så langt som til at sige, at jeg ikke har tillid til nogen producent, der betragter sidste års produkter som noget, der ikke længere skal opdateres. Specielt ikke hvis det handler om at opkoble hjemmets enheder såsom en dørlås eller vinduer.
Hej igen
Jeg forstår godt din holdning ,men hvis man bruger lidt sund fornuft går det vel ikke helt galt.
Men tak for svaret.
Mvh.
Af jramskov
#247470
https://9to5mac.com/2017/03/16/apple-tv ... -dev-logs/

"According to the co-founder of Firi Games, an iOS and tvOS gaming company, a device carrying the “AppleTV 6,2” identifier has appeared in usage logs. The identifier reportedly carries an IP address that falls within close proximity to Apple’s headquarters, leading further credence to the possibility of this being a future Apple TV hardware iteration. Furthermore, the current fourth-gen Apple TV carries the Apple 5,3 identifier, making 6,2 a logical step forward.

In addition to suggesting a possible hardware refresh, the “AppleTV 6,2” is also purportedly running tvOS 11. Currently, Apple is beta testing tvOS 10.2, so tvOS 11 will likely be the next major release of the operating system. At this point, however, not much is known about what to expect with future tvOS updates."
Af jramskov
#247481
Næppe :) Medmindre den gamle 40" Samsung vælger at dø, så bliver den hængende. Hvis/når det sker vil den sandsynligvis blive erstattet med en 55" LG OLED.
Af jramskov
#247487
En kammerat og jeg købte det samme TV samtidigt, hans er stået af for et års tid eller to siden, men jeg håber ikke min står af lige nu - den må gerne lige vente til omkring black friday :P
Brugeravatar
Af David Munch
#250008
jramskov skrev:Næppe :) Medmindre den gamle 40" Samsung vælger at dø, så bliver den hængende. Hvis/når det sker vil den sandsynligvis blive erstattet med en 55" LG OLED.
Heh, jeg står i samme situation (Dog med et 50" LG PK950N). Der bliver ikke opgraderet igen før der er HDR og 4K over hele linien, eller det nuværende TV dør af sig selv.

Undrede mig også over 9to5Macs manglende HDR mulighed, for det er det jeg ser allermest frem til i en fremtidig opgradering.. Håber Apple formår at gøre det ordentligt der, og ikke finder på deres egen løsning igen igen.
Af jramskov
#250010
Det vil jeg stille mig stærkt tvivlende overfor. Det vil være utroligt svært for Apple at få succes med et nyt HDR format og med hvilket formål? Det eneste spørgsmål jeg kan se er om det næste AppleTV vil supportere mere end HDR10. Jeg tænker der er en god chance for at Dolby Vision også vil være understøttet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#250112
Hvis I ikke allerede har set det på forsiden, så er Eurosport Player app landet på Apple TV.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1491372995

Senere på året skifter Eurosport Player til samme platform, som mange af de store amerikanske streamingtjenester kører på. Til den tid flyttes mere fodbold også over på tjenesten, så vidt vi forstår. Overgangen er så småt i gang i Norge. Danmark er nummer 2 på listen.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 38